Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه شش شیراز در اقدامی شایسته برای حمایت از سلامت شهروندان و گردشگران، فست‌فودهایی که مغایر با سلامتی مردم در پیاده‌راه سلامت این کلان‌شهر بودند را از دوره مزایده خارج کرد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازشیراز، شهردار منطقه شش امروز در نشست خبری اظهارداشت: قرار بود 11 فست فود و کافی ‌شاب در مسیر پیاده راه سلامت اجرا شود که با توجه به عدم سنخیت آن با سلامت مردم از ایجا این فست‌فودی‌ها جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغر سروی افزود: پیاده‌راه سلامت یکی از مسیرهای شاخص کلان‌شهر شیراز است که مورد اقبال مردم قرار گرفته و در حال حاضر نیز برای تجهیز این مسیر برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

همدان| رشد قارچ‌گونه فست فودها و شکل‌گیری خیابان "پیتزا"تعداد فست فودهای یزد از پزشکان عمومی بیشتر استمضرات مصرف فست فودها ‌در وعده افطار/‌افزایش سردمزاجی در انتظار روزه‌دار استکمپین «نه به فست فود» راه‌اندازی می‌شودرصد عادت غذایی ایرانیان / 47درصد مصرف فست فود در بزرگسالان

وی با بیان اینکه در این مسیر 3.5 کیلومتری فضاهایی نیز برای دوچرخه‌سواری پیش‌بینی شده که به زودی عملیات اجرایی آغاز می‌شود، بیان کرد: همچنین ایجاد باغ سلامت در پیاده راه سلامت نیز در مساحتی به وسعت دو هکتار نیز در دست اقدام است.

شهردار منطقه شش شیراز همچنین به مشکلات موجود در منطقه شش اشاره کرد و گفت: حاشیه‌‌نشینی، حومه این منطقه از شهرداری شیراز را در شهرک‌های جوادیه، پردیس و دینکان تهدید می‌کند که باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

سروی افزود: در شهرک جوادیه که پیش از این کنترل و نظارت آن توسط بخشداری و فرمانداری صورت می‌گرفته کارهای کنترلی به خوبی صورت نگرفته و تخلفات ساختمانی در آن اتفاق افتاده است.

وی به مهم‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته اشاره و بیان کرد:  با در جهت تحقق شعار انسان‌محوری شهرداری شیراز، 10 هزار متر پیاده‌رو را بهسازی کرده و  به منظور حفظ حریم رودخانه و عدم پیشروی آب دو رودخانه خشک و نهر اعظم در منطقه شش به طول سه کیلومتر دیوارگذاری را انجام دادیم.

سروی با بیان اینکه سیاست‌های کاری در منطقه 6 انجام پروژه‌های کوچک یا ناقص گذاشتن پروژه‌ها نیست بلکه انجام کامل چند پروژه تاثیرگذار است، بیان کرد: بازسازی پارک رهگذر، پیاده رو سازی معالی‌آباد و طرح رفع اختلاف سطح تقاطع‌ها از دیگر برنامه‌هایی است که دنبال می‌شود.

شهردار منطقه شش شیراز با اعتبارات عمرانی اشاره و با بیان اینکه از 16 میلیارد تومان بودجه عمرانی امسال 45 درصد آن را توانستیم جذب کنیم، گفت: شرایط اقتصادی سال آینده ممکن است سخت باشد و شهرداری را نیز تحت تأثیر قرار دهد، برای انجام پروژه‌ها لازم است تا مردم عوارض خود را پرداخت کنند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد شهرفروشی بیان کرد: شهرفروشی و یا تراکم‌فروشی نداریم و تمام پروانه‌های ساختمانی و تجاری که صادر می‌شود براساس ضابطه طرح تفصیلی است.

به گزارش تسنیم، مساحت شهرداری منطقه شش شیراز چهار هزار و 700 هکتار است که حدود یک‌هزار و600 هکتار آن حوزه استحفاظی باغ‌ها است، این منطقه به‌عنوان بالا شهر شیراز شناخته می‌شود اما مشکلات خاص خودش را دارد و باید بیش از پیش به برطرف کردن مشکلات موجود از جمله حاشیه‌نشینی توجه شود.

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمنان در عرصه های مختلف اظهار کرد: دشمن سال‌هاست که با اتخاذ سیاست‌های مختلف همواره تلاش کرده تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند که همواره شکست خورده و اکنون در تدابیر و توطئه های جدید خود علیه مردم ایران نیز به بن بست رسیده است.

وی افزود: دشمنان همواره تلاش کردند تا نقش ایران را در منطقه کمرنگ کنند اما شاهد مأیوس شدن آنان هستیم و ایران نقش بسزایی در حل و فصل مسائل منطقه ای دارد.

ترقی متذکر شد :امروز نه تنها هیچ کدام از حیله ها و اهداف دشمنان محقق نشده بلکه برعکس باعث اقتدار بیشتر ایران در سطح جهان شده است .

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: بدون شک روابط ایران و همسایگان نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه ها و تلاش دشمن برای نابودی و انزوای جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت و یقینا دولت سیزدهم توفیق های بسیاری در این زمینه کسب کرده و به زودی شاهد خروج آمریکا از منطقه خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • پیاده روی دختران رزنی به مناسبت هفته سلامت
  • منطقه یک شیراز، منطقه هزینه‌بردار در تملک
  • پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳