Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در مجموع باید با چهار گل صنعت نفت را شکست می‌دادیم و تساوی مقابل این تیم به هیچ وجه عادلانه نبود.

کریم بوستانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره تساوی یک بر یک این تیم مقابل صنعت نفت‌ آبادان در دربی خوزستان گفت: با توجه به محرومیت از پنجره نقل و انتقالات دست ما در بازی با صنعت نفت کاملا خلبی بود یعنی به دلیل آنکه پنج بازیکن ما مصدوم محروم بودند حتی نتواسنتیم فهرست 18 نفره خود را پر کرده و با هفده بازیکن به مصاف این تیم رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست من به قدری خالی است که مجبور شدم از دو هافبک به‌جای دو مدافع وسط تیم استفاده کنم.

وی افزود: با این حال ما در دقیقه یک بازی متاسفانه یک پنالتی را از دست دادیم که اگر گل می‌شد روند بازی کلا تغییر می‌کرد. بازیکنان تیم ما خیلی جوان هستند و به همین دلیل سه تک‌به تک‌را مقابل صنعت نفت خراب کردیم در حالی که اگر بازیکنانی با تجربه داشتیم حداق 2 موقعیت از این تک‌به‌تک ها تبدیل به گل می‌شد. در مجموع باید با چهار گل صنعت نفت را شکست می دادیم و تساوی مقابل این تیم به هیچ وجه عادلانه نبود.

بوستانی در پاسخ به این پرسش که در شرایط فعلی کار شما برای بقا در لیگ‌برتر سخت شده، تاکید کرد: درست است که کار سخت شده اما هنوز فرصت برای جبران داریم و باید بازی‌های خانگی خود را دیگر ببریم و حتی تساوی هم در این دیدارها فایده‌ای ندارد بویژه اینکه مقابل تیم‌هایی مثل سایپا، پیکان و .... باید در اهواز بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال‌خوزستان با توجه به حساسیت بازی این تیم مقابل سپیدرود در هفته بیستم لیگ‌برتر گفت: ما چاره‌ای جز بردن سپیدرود در یک بازی شش امتیازی نداریم و حتی تساوی هم در این بازی فایده‌ای ندارد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کریم بوستانی سرمربی استقلال خوزستان میزان تیم استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه

استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد.

طرفداری | تیم استقلال در دیداری دوستانه، برابر تیم دسته اولی آریو اسلامشهر با نتیجه یک برصفر بازی را واگذار کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!