Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-  نخستين بار خبرنگار شبکه العالم در غزه، توان نظامي و موشکي سرايا القدس شاخه نظامي جنبش جهاد اسلامي را به تصوير کشيد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي معاونت برون مرزي رسانه ملي، اسراء البحيصي در مستند جديد خود با عنوان «و اعدوا» با ورود به تونل هاي مقاومتي و انبارهاي موشکي و نظامي سرايا القدس در شمال نوار غزه تصاوير منحصر به فردي را خلق کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضور دوربين العالم با رعايت نکات کاملا امنيتي و برنامه ريزي شده در کارگاه ها و مخازن موشک سازي مقاومت فلسطيني و توضيحات فرماندهان گردان هاي قدس درباره چگونگي ساخت و مهندسي انواع موشک ها از ويژگي هاي بارز اين مستند است. در مستند «و اعدوا» انواع موشک هاي گردانهاي قدس از جمله فجر1 ،3 ،5 ،بدر1 ، براق 70 ، براق 100 و «جحيم عسقلان» و بخش هايي از رزمايش نيروهاي ويژه به نمايش درآمده است.
خبرنگار زن شبکه العالم همچنين با حضور در پاس شب مجاهدان گردان هاي قدس علاوه بر توصيف قدرت شاخه نظامي جنبش جهاد اسلامي به جلوه هاي بصري اين مستند افزوده است.
اين مستند نشان مي دهد جهاد اسلامي در سال 1979 از سوي شهيد فتحي شقاقي متشکل از جوانان فلسطيني محصل در دانشگاه‌هاي مصر پس از بازگشت به غزه و با الگوگيري از انقلاب اسلامي و مشي امام خميني رحمه الله عليه پايه‌گذاري شده است.
مستند «و اعدوا» يکشنبه 5 اسفند ساعت 21 به وقت تهران از شبکه العالم به روي آنتن مي رود. باز پخش برنامه هم دوشنبه 6 اسفند ساعت يک بامداد و 12 و جمعه 10 اسفند ساعت 16 خواهد بود.  همزمان مستند «و اعدوا» با زيرنويس فارسي در سايت العالم بارگذاري خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: موشک هاي نقطه زن سرايا القدس خبرنگار العالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش عدالتخواه دانشجویی: عملیات «وعده صادق» نقطه عطف معادله جدید منطقه‌ای است

تجسم واقعی حیات امت مسلمان در مجازات ظالم را این روزها باید در شوق و شعف گسترده ملت ایران در داخل مرزها و همدلی و بهجت آحاد امت اسلامی و تمام کسانی که دل در گرو آرمان آزادی فلسطین را دارند به تماشا نشست.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه جنبش عدالت‌خواه دانشجویی کشور در خصوص عملیات اخیر قوای نظامی کشور بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ وَآخَرِینَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ یَعْلَمُهُمْ

سحر ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳، زمان تحقق وعده‌ای بود که ملت ایران و همه مستضعفین عالم چشم به راهش بودند تا غیرت امت اسلام را در مجازات مستقیم رژیم قاتل و غاصب صهیونیستی تماشا کنند.
این عملیات در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، نقطه عطف مهمی در مسیر اضمحلال رژیم جعلی اسرائیل است.

جمهوری اسلامی ایران وظیفه رویارویی با ظالمان را متکی به خواست و مطالبه عموم ملت و براساس مبانی انقلاب اسلامی مبنی‌بر حمایت از مستضعفین عالم و مبارزه با ظالمان و طواغیت به دوش گرفته است و این مسیر را تحت تدبیر و هدایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با قوت می‌پیماید ان‌شاءالله.
پاسخ قاطع ایران به تجاوزات گستاخانه رژیم اشغالگر به همان اندازه که مظهر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است، مظهر جمهوریت و تحقق عینی خواست ملت در تنبیه قاطعانه اسرائیل است.

تجسم واقعی حیات امت مسلمان در مجازات ظالم را این روز‌ها باید در شوق و شعف گسترده ملت ایران در داخل مرز‌ها و همدلی و بهجت آحاد امت اسلامی و تمام کسانی که دل در گرو آرمان آزادی فلسطین را دارند به تماشا نشست.
همچنین این اقدام مبارک، قوت قلبی برای ملت غیور و مظلوم فلسطین بوده است تا بیش از پیش در راه مقاومت ایستادگی نمایند.

وعده مقام معظم رهبری در تنبیه حتمی رژیم اشغالگر قدس و جامه عمل پوشاندن به آن در عرصه عمل توسط غیورمردان نظامی، فصل‌الخطابی برای تمام مستکبران عالم بود که مشخص کرد اگر قصد دست‌درازی به کشور عزیزمان را داشته‌باشند، مجازات سختی در انتظار آنان خواهد بود.
عمل به این صدق وعده توسط نیرو‌های جان برکف نظامی نه‌تن‌ها موجب مسرت جنبش دانشجویی به‌عنوان جزئی جدایی ناپذیر از مردم شد، بلکه نشان داد مطالبات و سوالات دانشجویان انقلابی در نظام امت و امامت تعریف شده و در هماهنگی و همراهی با جمهوری اسلامی است.

در پایان یاد تمامی شهدای راه قدس را گرامی داشته و از مقام معظم رهبری و تمامی فرماندهان نظامی که وظیفه خطیر چنین پاسخ دندان‌شکنی را برعهده گرفتند، کمال قدردانی را داریم و در جهت تبیین و حمایت از اقداماتی از این قبیل خواهیم کوشید.
در صورت شیطنت مجدد رژیم اشغالگر قدس، ما از قوای نظامی کشور برای مقابله به مثل و دفاع مشروع حمایت کرده و خواهان آن خواهیم بود.
به امید نابودی رژیم سست‌تر از خانه عنکبوت.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» نمایش بازدارندگی، اقتدار و آمادگی نظامی ما بود
  • حمله موشکی مقاومت به جنوب فلسطین اشغالی
  • شکار پهپاد ارتش اشغالگر توسط رزمندگان سرایا القدس + فیلم
  • جنبش عدالتخواه دانشجویی: عملیات «وعده صادق» نقطه عطف معادله جدید منطقه‌ای است
  • تحلیلگر صهیونیست: حمله ایران ناتوانی ما را به نمایش گذاشت
  • چه تجهیزات نظامی در مراسم روز ارتش به نمایش درآمد؟
  • نمایش تجهیزات نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه
  • گزارش تسنیم از نمایش اقتدار ارتش در کردستان + فیلم
  • نمایش تجهیزاتی نظامی و دفاعی در رژه روز ارتش
  • امروز ارتش به نقطه اوج رسیده است