Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانسه نسبت به تصمیم ظالمانه اسرائیل درخصوص کسر حقوق اسیران از درآمدهای مالیاتی تشکیلات خودگردان فلسطین ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از  سایت ارم نیوز، وزارت خارجه فرانسه در بیانیه‌ای خواستار پایبندی کامل اسرائیل به توافقنامه‌ اسلو به ویژه روابط اقتصادی و مالی میان تل‌آویو و فلسطین شد.

وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد که در سایه وضعیت آشفته کنونی باید همگان از هرگونه اقداماتی که باعث پیچیده شدن رایزنی‌ها می‌شود، ممانعت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاریس اعلام کرد که به فعالیت و همکاری با شرکای اروپایی و بین‌المللی برای آغاز مجدد روند صلح با هدف تحقق راهکار تشکیل دو کشوری ادامه خواهد داد.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی روز ۱۷ فوریه مقرر کرد حقوق اختصاص داده شده به اسیران فلسطینی به ارزش ۱۳۸ میلیون دلار از درآمدهای مالیاتی محول شده به تشکیلات خودگردان فلسطین کسر شود.

وزارت خارجه فرانسه از دولت اسرائیل خواست تا به توافقات امضا شده با تشکیلات خودگردان فلسطین و در راس آن "پروتکل پاریس" (پروتکلی که روابط اقتصادی و مالی میان تشکیلات خودگردان فلسطین و اسرائیل را تعیین می‌کند) پایبند باشد.

وزارت خارجه فرانسه در بیانیه خود اعلام کرد که تصمیم کسر حقوق اسیران از درآمدهای مالیاتی تشکیلات خودگردان مانعی بر سر راه هر گونه صلح احتمالی ایجاد می‌کند.

توافق اقتصادی پاریس در سال ۱۹۹۴ میلادی با نظارت فرانسه به منظور کنترل و نظارت بر روابط اقتصادی میان تشکیلات خودگردان فلسطین و اسرائیل و به عنوان الحاقیه اقتصادی توافقنامه اسلو به امضا رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسراييل فرانسه فلسطين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر و شمار زخمی ها به ۷۶ هزار و ۶۶۴ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته، در شش مورد جنایت، ۵۶ شهروند فلسطینی را شهید و ۸۹ نفر دیگر را زخمی کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین امروز تجمع فلسطینی‌ها در منطقه شیخ رضوان در شمال غزه را بمباران کرد که در آن ۶ نفر به شهادت رسیدند.

براساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب نیز به خانه ای در جنوب نوار غزه حمله و هفت فلسطینی را شهید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سوریه: وتوی آمریکا لکه ننگ دیگری بر سوابق آمریکا است
  • فرانسه: به درخواست اردن پهپادهای ایران را رهگیری کردیم
  • تشکیلات خودگردان: مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • بی‌توجهی بلینکن به سخنان کارکنان وزارت خارجه آمریکا مبنی بر مجازات سربازان صهیونیستی ناقض حقوق بشر
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه، ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه