Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@03:11:38 GMT

مادر معظم شهید نوبهار مغانلو آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۴۰۸۴

مادر معظم شهید نوبهار مغانلو آسمانی شد

مادر معظم شهید والامقام اسماعیل نوبهار مغانلو دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شادروان خانم پاداشی مادر گرانقدر شهید والامقام اسماعیل نوبهارمغانلو در شهرستان اردبیل دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر مطهر این مادر متدین و صبور و فداکار با حضور جمعی از مسئولان اداری و نظامی، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم قدرشناس  تشییع و در گلزار مطهر شهدای غریبان اردبیل در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.

مادر شهید روشنی به فرزند شهیدش پیوستبیرجند| مادر شهید «مجتبی‌پور» به فرزند شهیدش پیوستجانباز 70 درصد قهدریجانی به یاران شهیدش پیوست

مجلس ترحیم به همین مناسبت ساعت 14 امروز در حسینیه امام علی(ع) واقع در میدان وحدت اردبیل منعقد می‌شود.

بسیجی 13 ساله  شهید والامقام  اسماعیل نوبهار مغانلو سال 1352 در خانواده‌ای مذهبی چشم به جهان گشود و برای دفاع از حریم ولایت و حفظ کیان و تمامیت ارضی ایران اسلامی به صورت داوطلبانه به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت و در پنجم اسفند 1365 در منطقه عملیاتی شلمچه عملیات افتخار آفرین کربلای 5 به جمع شهیدان انقلاب و نظام ملحق شد.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۴۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مراسم بزرگداشت حاجیه خانم رخسار امینی از ساعت ۱۵ الی ۳۰/۱۶ در مسجد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در خیابان محراب برگزار خواهد شد.

شهید احمد فیروزی سال ۵۹ در منطقه عملیاتی آبادان به شهادت رسیده و شهید مرتضی سلطانی فرزند دیگرش در سال ۶۶ در منطقه عملیاتی شلمچه به مقام شهادت نائل آمده است.

همسر مرحومه شهید عباس سلطانی هم در سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی سرو به شهادت رسیده است.

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 
  • حضانت فرزند در قوانین ایران؛ مراحل، شرایط و حقوق والدین
  • مخفی کردن جسد مادر زیر تخت فرزند
  • مادر شهیدان رادی مهمان فرزندان شهیدش شد
  • پدر شهید والامقام عبدالرضا هردوانه آسمانی شد
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • تشییع مادر شهید در فارسان