Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@15:56:08 GMT

شفر همه را به یاد منصوریان انداخت + عکس

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۴۲۳۹

شفر همه را به یاد منصوریان انداخت + عکس

    به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سرمربی آلمانی استقلال تهران در نیم فصل دوم تا حدودی توانسته هواداران این تیم را با نتایج به دست آمده راضی نگه دارد. وینفرید شفر با توجه به تجربه‌ای که دارد سعی می‌کند تمامی بازیکنان خود را از لحاظ بدنی در فرم خوبی برای ادامه رقابت‌هایِ فشردۀ پیشِ‌رو حفظ کند.

 

اما این سرمربی در روزهای گذشته دست به انجام حرکتی در قبال بازیکنان زده که اکثر هواداران این تیم را به یاد علیرضا منصوریان انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌پوشان به دستور سرمربی خود برای بازیابی بدنی و به قول فوتبالی‌ها ریکاوری بعد از یک بازی پرفشار به شکلی عجیب پاهای خود را برعکس و با حالتی جالب به دیوار می‌چسبانند که این حرکت یاد و خاطرۀ نحوۀ رفرش بازیکنان به قول منصوریان را در این تیم زنده می‌کند.

 

 

 

منصوریان بازیکنان خود را در سطل‌هایی بزرگ و پر از یخ قرار می‌داد تا با استفاده از دمای بسیار پایین بازیکنان را ریکاوری کند و شفر نیز از طریقی دیگر دست به این کار زده است تا به نوعی هر دو این مربیان برای بازیابی بدنی بازیکنانشان کاری عجیب را پیشِ‌رو گرفته باشند.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شفر وینفرد شفر منصوریان بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار

سرمربی پرسپولیس اسامی بازیکنان مدنظرش برای حضور در جمع سرخپوشان را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

معامله انجام شد؛ استقلال و پرسپولیس رسماً فروخته شدند

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • باید با قلبمان بازی کنیم