Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رشت، احمد رمضانپور نرگسی در جلسه فوق‌العاده  شورای شهر رشت که با موضوع انتخاب شهردار برگزار شد  با بیان اینکه هیچ چیز بهتر از وحدت نیست و وحدت موجب ایجاد آرامش  می‌شود گفت: شاهد سختی‌های فراوانی در 7 ماه گذشته بودیم  و بعد از انشقاق و سختی ها توانستیم به وحدت برسیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم این وحدت زمینه توسعه شهر شود گفت: امیدوارم بتوانیم همه آحاد مردم و مسئولان محترم در جهت وحدت گام های مفیدی برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانپور با اشاره به اینکه سختی‌ها را شاهد بودیم یکی از فواید این ماجرا این بود گفت:خیلی از مردم و مسئولین پیش از این نسبت به مدیرت شهری بی تفاوت بودند.

این عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه بایستی مدیرت شهری برقرار باشد و زمینه ساز این باشد که بین مقامات استان وفاق حاصل بشود گفت: امیدواریم که خلاء چند ماه گذشته  با وحدت در استان جبران شده و مسائل را پیش ببریم.

وی با اذعان به اینکه شهردار ما هنوز آقایان عبدالهی و جذب هستند گفت: ما بر مبنای حساب و کتاب دقیق به انتخاب شهردار ورود کردیم ولی تمام کننده کار ما نیستیم.

رمضانپور با اشاره به اینکه  این موضوع دلیل نمی شود که شهر را بدون شهردار نگه داریم افزود: اعلام می‌کنیم از شایستگی های دو گزینه قبلی کم نمی شود و  این که در جلسه امروز در کنار ما حضور پیدا کردند  نشان می دهد دلشان برای شهر می ‌سوزد.

وی در پایان با بیان اینکه از همه شهروندان عذرخواهی می‌کنیم  اظهار داشت: خدا را شاهد می گیرم غرضی در کار نبوده است و تلاش کرده ایم بهترین ها را انتخاب کنیم.

در این جلسه حسین علی قلی زاده  شهردار سابق همدان به عنوان شهردار منتخب شورای شهر رشت به وزارت کشور معرفی شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری وزارت کشور شهردار همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند

به گزارش قدس آنلاین، عباس علی آبادی وزیر صمت امروز در حاشیه جلسه با کمیسیون اصل نود مجلس در جمع خبرنگاران در مورد حواشی پژو پارس و وضعیت سامانه یکپارچه اظهار کرد: سیاست شخصی من این است که ما در وزارت صمت سیاست گذار هستیم ما مجری نیستیم. مسؤولین وقت با راه اندازی سامانه یکپارچه قصد داشتند کمترین تخلف را در فروش خودرو داشته باشیم و حداکثر نظارت اعمال شود.

وی افزود: در حال حاضر به سمتی می‌رویم که اساساً دغدغه خودرو را از دوش مردم برداریم و مردم مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند.

علی آبادی ادامه داد: در مورد قیمت پژو پارس هم شورای رقابت مسؤول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

وی همچنین در مورد گارانتی خودرو اظهار کرد: در بحث ایمنی خودروها شرایطی برای خودروسازان تعیین کردیم که مهم‌ترین آن‌ها، افزایش مدت گارانتی و انجام تست‌های مربوطه است که مقرر شده بخش خصوصی در زیرساخت‌های این تست‌ها سرمایه‌گذاری کند و همچنین نظارت در این حوزه باید دائمی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • وزیر صمت: در مورد قیمت پژو پارس، شورای رقابت مسؤول است
  • وزیر صمت: مردم مستقیم با خودروساز باید در ارتباط باشند
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود