Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@22:56:35 GMT

بازداشت اعضای باند مخوف سرقت که ۶ نفر را کشتند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۴۲۹۰

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس با اعلام خبر بازداشت باند ۱۵ نفره سرقت منزل، گفت: اعضای این باند در ۶ فقره قتل سابقه داشته‌اند.

به گزارش تسنیم، سرهنگ ضرغام آذین با اعلام خبر دستگیری باند سرقت منازل درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب موفق به بازداشت اعضای باندی شدند که از منازل شمال و غرب تهران سرقت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس با بیان اینکه باند سارقان متشکل از ۱۳ مرد و دو زن هستند، ادامه داد: ۶ نفر از اعضای این باند در گذشته، دارای سابقه قتل بودند که پس از رضایت اولیای‌دم مقتولان و سپری شدن جنبه عمومی جرم از زندان آزاد شده، اما به اعمال مجرمانه خود ادامه داده بودند.

وی تصریح کرد: سرکرده باند در گذشته برادرزاده خود را به قتل رسانده و مدتی پیش پس از رضایت اولیای‌دم مقتول از زندان آزاده شده بود، یکی از اعضای این باند نیز ۵۶ فقره سابقه در کارنامه خود دارد.

آذین با بیان اینکه تاکنون ۱۴ شاکی در پرونده سرقت‌های منزل شناسایی شده‌اند، گفت: متهمان دراختیار اداره آگاهی قرار گرفته و تحقیقات بیشتر برای شناسایی سایر جرایم آن‌ها ادامه دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: باند سرقت دزدی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز

سرهنگ سیروس دریکوند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال اماکن خصوصی در مجتمع‌های مسکونی در برخی مناطق شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان اهواز قرار گرفت.

او می‌گوید: پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری ۳۳ با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی ۳ سارق حرفه‌ای را در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۴ مالخر و کشف تعداد زیادی اموال مسروقه به ارزش ۷ میلیارد ریال در مخفیگاهشان، بیان داشت: متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت از قبیل: ۵ فقره سرقت منزل و ۵ فقره سرقت سایر مشاعات اعتراف کردند.

سرهنگ دریکوند با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از ساکنان آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی خواست: از قفل‌های مطمئن برای درب انبار و همچنین قفل و زنجیر کردن موتورسیکلت و دوچرخه در قسمت مشاعات ساختمان‌ها استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌ها!
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان