Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد رأفت، دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره در استان هرمزگان در گفتگو با ایکنا از هرمزگان اظهار کرد: هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، با شعار مناظره فرصتی برای یادگیری، برای رقابت دانشجویان در همه رشته‌ها و مقاطع تحصیلی در مراحل استانی، منطقه‌ای و کشوری هم‌اکنون در مرحله استانی در سالن آمفی‌تئاتر جهاد دانشگاهی در حال برگزاری است و تا جمعه ۱۰ اسفندماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مناظره فرصتی برای یادگیری است، با یادگیری مناظره دانشجویان در کنار یکدیگر تمرین گفتگو می‌کنند همچنین در کنار تمرین کار گروهی، مطالعه گروهی و فن بیان دارند و درواقع اخلاق گفتگو را تمرین می‌کنند.
دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره در استان هرمزگانی یادآوری کرد:قبل از برگزاری مسابقه نشست توجیهی در راستای این مسابقات برگزار و قرعه‌کشی تیم‌ها با حضور دانشجویان شرکت‌کننده انجام‌شده است.
رأفت ادامه داد: سال گذشته نیز این مسابقات در استان هرمزگان برگزارشده است و چهار تیم منتخب به مسابقات منطقه‌ای اعزام شدند که درنهایت یک تیم از استان هرمزگان در مرحله مسابقات کشوری حضور یافت.
دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره در استان هرمزگان با اشاره به افزایش استقبال دانشجویان جهت شرکت در این مسابقات در سال جاری ابراز امیدواری کرد که سطح مسابقات نسبت به سال گذشته ارتقا یافته و تیم‌هایی توانمندتر به مراحل بعدی مسابقات اعزام شود.
وی در پایان بابیان اینکه اعضای هیئت‌داوران در پایان رقابت بر اساس آیین‌نامه مسابقات مناظره دانشجویی و با توجه به امتیازات داوری، تیم موافق را به‌عنوان تیم برنده اعلام می‌کنند. گفت: دو نشست تخصصی در حوزه مشکلات نشریات دانشجویی استان با حضور فعالین نشریات استان و همچنین نشست تخصصی پیرامون فاضلاب خلیج‌فارس در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه برگزار می‌شود.
در حاشیه این مسابقه کانون خیریه سم سم با هدف کمک به دانشجویان نیازمند و همراهی ایتام و کودکان بیمار، اقدام به بر گذاری میز خوراکی کرده اند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مناظره دانشجویی هشتمین دوره جهاددانشگاهی فرصت یادگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ ایران

دانشگاه آزاد اسلامی یزد در دو لیگ ربات پرنده و خودرو خودران هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، تیم رباتیک دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد به سرپرستی محمدرضا جناب زاده مسئول انجمن علمی رباتیک دانشجویی دانشگاه و ۱۳ نفر از اعضای این تیم در دو تیم ربات پرنده و خودرو خودران مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران که به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته ملی ربوکاپ ایران برگزار می‌شود، شرکت کرد.

محمدرضا جناب‌زاده هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، داوری مسابقات لیگ ربات پرنده را بر عهده دارد.

مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران که با شعار «یادگیری؛ آینده روشن» به میزبانی واحد علوم تحقیقات برگزار می‌شود، بیش از ۱۸۰۰ شرکت‌کننده در قالب ۳۱۶ تیپ در ۲۴ لیگ دانشجویی و دانش‌آموزی به رقابت خواهند پرداخت.

طهرانچی پس از افتتاح هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران با حضور در سالن رقابت‌ها، از لیگ‌های در حال برگزاری بازدید و با دانشجویان و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها گفت‌وگو کرد.

کد خبر 745948

دیگر خبرها

  • مقام اول تیم‌ های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • مقام اول تیم‌های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به ایستگاه پایانی رسید + فیلم
  • حضور دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ ایران
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد