Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران در حاشیه دیدار نمایندگان اصناف با شهردار تهران، گفت: مقرر شد کارگروهی متشکل از اتاق اصناف و شهرداری‌ها تشکیل و مشکلات اصناف در سطح شهر بررسی و کارشناسی شود. نتایج حاصل از فعالیت این کارگروه نیز برای اخذ دستورات لازم به شهردار تهران ارائه می‌شود.

فراهانی با اشاره به بخشی از مشکلات اصناف در تهران تصریح کرد: یکی از مشکلات ما فعالیت تعدادی از اتحادیه‌ها در واحد‌های مسکونی است؛ اتحادیه‌هایی که مالکیت ساختمان را دارند و ضمناً معارضی هم وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص مقرر شد فعالیت این اتحادیه‌ها از سوی شهرداری بلامانع باشد.

وی با ارائه پیشنهادی به شهرداری تهران گفت: در نقاط مختلف تهران محل‌هایی از سوی شهرداری برای استقرار تیم نظارت و بازرسی اصناف در نظر گرفته شود تا نظارت روی فعالیت‌های اصناف و اخذ عوارض وجود داشته باشد؛ به اعتقاد من این اقدامی برد – برد است که به شهرداری هم کمک می‌کند.

رئیس اتاق اصناف تهران در ادامه درباره برگزاری نمایشگاه‌های نوروزی گفت: به دلایل وضعیت اقتصادی نامناسب و رکود بازار امسال تصمیم گرفته ایم نمایشگاه برگزار نکنیم، اما با توجه به درخواست مسئولان در سه نقطه نمایشگاه‌های کوچکی برگزار خواهد شد.

فراهانی خاطرنشان کرد: اتفاقاً در این زمینه از شهردار تهران درخواست کردیم اجازه ندهد برای فعالیت دستفروشان و فروشندگان خیابانی چادر برپا شود. شهرداری در روز‌های آخر سال به دستفروشان اجازه برپایی چادر ندهد

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مشکلات کارشناسی شهردار تهران شهرداری شهرداری تهران شهردار تهران شهرداری شهرداری تهران کارشناسی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تجمع اصناف و بازاریان تهران در حمایت از حجاب

(تصاویر) تجمع اصناف و بازاریان تهران در حمایت از حجاب

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • ساماندهی دستفروشان در قالب طرح ویژه شهرداری تهران
  • برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان‌ و بلوچستان و امدادرسانی به بیش از ۱۰۰۰ نفر
  • برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان در پی وقوع سیل
  • وعده‌های بی نتیجه مدیران ارشاد قزوین برای برپایی نمایشگاه قرآن
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده
  • اسرائیل نمی‌تواند بپذیرد که اولین حمله ایران بی پاسخ بماند | اسرائیل تحت فشار غرب است که تا هیچ واکنشی انجام ندهد
  • (تصاویر) تجمع اصناف و بازاریان تهران در حمایت از حجاب
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان در بهبهان+فیلم
  • کسب‌وکار میلیونی در زیر ‌زمین | چگونه دستفروشان، مترو را قرق کرده‌اند؟