Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - عیسی امامی عضو هیات مديره بانک قرض‌الحسنه مهر ايران به منظور بررسي و ارزيابي عملکرد شعب، شناسايي ظرفيت و پتانسيل‌هاي موجود و اقدامات انجام شده در زمينه جذب منابع، تخصيص بهينه مصارف و پيگيري وصول مطالبات به استان آذربايجان شرقي سفر کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، عیسی امامي، در بازديد از شعب و دواير ستادي مديريت شعب استان آذربايجان شرقي ضمن ارزيابي آمار عملکرد شعب در حوزه هاي مختلف از تلاش جمعي براي دستيابي به ارتقاء شاخص هاي بانکي و رشد ۴۰ درصدي منابع قرض الحسنه در سال جاري تقدير کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





امامی، در این بازدیدها بر اهمیت مديريت و نظارت دقيق بر منابع، تلاش براي جذب سهم بيشتري از بازارهاي موجود و ارائه مطلوب‌تر خدمات بانکي و تسهيلات به نيازمندان واقعي جامعه تاکيد کرد و گفت: کميته هاي راهبرد شعب با هدف شناخت دقيق و جهت دهي به فعاليتهاي بازاريابي در راستاي اهداف عالي بانك تشكيل شده اند.

وی آگاهی و اطلاعات کامل روسای شعب در خصوص مسائل کلان اقتصادی،ظرفيت ها و توانمندي هاي بومي را حياتي دانست و افزود: استان آذربايجان شرقي از ظرفيت هاي بسيار بالايي در حوزه هاي مختلف برخوردار است و بايد در بحث منابع به جايگاه واقعي خود دست يابد.

عیسی امامی تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ايران در سال گذشته با ۸۳ درصد و در سال جاري با بيش از ۴۰ درصد رشد منابع رتبه اول در سيستم بانکي را دارد. عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران ادامه داد: اين بانك در آمار تسهيلات پرداختي نيز از بانك هاي بزرگ كشور پيشي گرفته است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهرایران آذربایجان شرقی ارزیابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند

طرح‌ «مهربانی ملی» خدمتی دیگر از بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان وام می توانند تا سقف سه میلیارد ریال وام قرض الحسنه دریافت کنند. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،  در طرح پرداخت وام قرض الحسنه «مهربانی ملی» که با شعار سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است، متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه در این بانک از مزایای این وام بهره مند شوند.

مشتریان و متقاضیان وام می توانند با مراجعه به هریک از شعب بانک ملی ایران به صورت حضوری و یا با وارد شدن به سامانه بام به صورت غیر حضوری (قسمت خدمات حساب - افتتاح حساب – نوع حساب (قرض الحسنه طرح مهربانی) افتتاح حساب کنند و در کمترین زمان ممکن تا سقف سه میلیارد ریال (300 میلیون تومان) با یک ضامن و با کارمزد 4 درصد وام دریافت کنند. 

این طرح امتیازی است و مشتریان براساس مبلغی که از یک ماه تا 12 ماه سپرده گذاری می کنند امکان دریافت این وام را دارند. 

همچنین متقاضیان می توانند با مراجعه به  لینک محاسبه گر سپرده و تسهیلات،  با توجه به مدت ماندگاری و زمان بازپرداخت، از میزان مبلغ این وام مطلع شوند.  در این بخش متقاضی باید گزینه سپرده را انتخاب و سپس در قسمت مبلغ سپرده ، مبلغ مورد نظر را درج و بر روی کلید محاسبه کلیک نماید تا اطلاعات کامل برای مشتری مشخص شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشرفت۹۰درصدی مرحله نخست جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • پیشرفت ۹۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستاها در آذربایجان شرقی
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات
  • دست انداز تازه برای واگذاری سرخابی ها به بانکها / مال بد،بیخ ریش صاحبش ماند!
  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند