Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس جمهور سودان روز شنبه چهره‎های جدیدی را پس از انحلال دولت وفاق ملی در دولت پیشبرد امور این کشور منصوب کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، عمر البشیر، رئیس جمهور سودان روز شنبه در حکم‎‏هایی جداگانه ۶ وزیر و ۱۸ والی وابسته به نیرو‌های ارتش و پلیس این کشور را برای فعالیت در دولت پیشبرد امور انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‎ها محلی سودان می‎گویند که عمر البشیر در نطق تلویزیونی خود اعضای شورای وزیران و والیان سودان را از کار برکنار کرد.

در این میان رئیس جمهور سودان ۶ تن از وزرای دولت این کشور را در کابینه جدید از جمله وزرای دفاع، دادگستری، خارجه، شورای وزیران، ریاست جمهوری و دیوان عدالت را نگه داشته است.

رئیس جمهور سودان همچنین ۱۸ والی وابسته به نیرو‌های نظامی از جمله ارتش، پلیس و امنیت داخلی را منصوب کرده است.

البشیر روز جمعه ضمن انحلال دولت وفاق ملی و تمامی دولت‎های محلی در سودان از تشکیل دولتی ملی برای اتخاذ تدابیر اقتصادی خبر داد.

همچنین وی در سرتاسر سودان حالت فوق العاده اعلام و طرح مجلس این کشور را برای نامزدی دوباره وی در انتخابات ریاست جمهوری لغو کرد.

سودان طی ماه‎های گذشته شاهد اعتراضات گسترده‎ای علیه دولت عمر البشیر بوده است.

مخالفان می‎گویند قصد دارند تا سرنگونی دولت البشیر به تظاهرات خود ادامه بدهند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عمر البشیر سودان اعتراضات سودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور

به گزارش قدس آنلاین، «علی‌اکبر صفایی»‌ در پنجاه و هفتمین نشست کارگروه تخصصی ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور، با اشاره به تاثیر مصوبات این کارگروه بر پیشبرد و اصلاح رویه‌ها در بنادر، سواحل و جزایر کشور تاکید کرد: مصوبات راهبردی این کارگروه در توسعه پایدار و مدیریت هماهنگ در ساماندهی مناطق ساحلی کشور، موجب پیشرفت ۹۴ درصدی امور در این حوزه شده است.

در این نشست که به بررسی عملکرد کارگروه در اجرا و پیشبرد مصوبات پیشین اختصاص داشت، موضوع روند بهره برداری از موج شکن های مردمی توسط دولت با رویکرد رعایت حقوق عامه و تمرکز بر حمایت از سرمایه گذاری دولت و بخش خصوصی در این مناطق به‌منظور ارتقای وضعیت اقتصادی مردم مورد ارزیابی قرار گرفت.

همچنین بنابر تاکید معاون وزیر راه و شهرسازی و در راستای مبازره با قاچاق کالا و ارز در مناطق یاد شده و کمک به بهبود شرایط اجتماعی و اقتصادی مردم، مقرر شد کارگروهی تشکیل شود و روند بهره برداری از موج شکن های مردمی مورد پایش جدی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • رئیسی در سمنان: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است/تذکر رئیس جمهور به بانک‌ها 
  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • رئیس‌جمهور: تولید، شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • برخی از طرح‌ها نباید در سفر رئیس‌جمهور به لرستان مطرح می‌شد
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان
  • پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور
  • پاسخ ایران به جنایت اسرائیل شجاعانه، منطقی و قانونی بود