Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@14:48:03 GMT

حضور قطعی دو نماینده آسیا در المپیک 2020

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۴۵۲۷

حضور قطعی دو نماینده آسیا در المپیک 2020

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های انتخابی المپیک 2020 سال 1398 در دو مرحله انجام خواهد شد. در مرحله ابتدایی 24 تیم برتر مسابقات در 6 گروه 4 تیمی به صورت متمرکز به میدان خواهند رفت که تیم ملی ایران در مرحله از مسابقات که در دهه دوم مردادماه برگزار می شود با تیم های روسیه، کوبا و مکزیک هم گروه است که این مسابقات در کشور روسیه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که در این گروه بتواند صدرنشین شود، به صورت مستقیم راهی المپیک 2020 توکیو می شود.

بر اساس تصمیم کمیته مسابقات کنفدراسیون والیبال آسیا، 8 تیم برتر قاره در مسابقات جام ملت های آسیا در ایران، مرحله دوم انتخابی المپیک را به صورت متمرکز برگزار خواهند کرد و در پایان این مسابقات که در دی ماه برگزار می شود نیز یک تیم راهی رقابت های المپیک 2020 می شود. به این ترتیب برای اولین مرتبه قطعا دو تیم از قاره آسیا در المپیک حضور خواهند داشت و احتمال افزایش سهمیه به سه تیم نیز وجود دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ژاپن کوبا والیبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

 

ایران بر بام کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ایستاد تیم ملی کشتی فرنگی با کسب ۴ نشان طلا، ۳ نقره و ۲ برنز با اقتدار عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کرد.   پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا کیومرث هاشمی در پیامی کسب مقام نخست ایران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را تبریک گفت.   کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ نشان طلا بر گردن محمدهادی ساروی مسابقات نهایی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از عصر امروز (سه شنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد.   جام جهانی تنیس روی میز - ماکائو نوشاد عالمیان نتیجه را مقابل نفر ١٩ جهان واگذار کرد ملی پوش ایران نتیجه دومین دیدار خود را در مسابقات جام جهانی تنیس روی میز به نماینده سوئد واگذار کرد.   اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی نشست کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص حواشی دیدار‌های مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر برگزار خواهد شد.   برادران عالمیان دو پینگ پنگ باز اعزامی به انتخابی المپیک نیما عالمیان با قهرمانی در مسابقات انتخابی، مسافر رقابت‌های آسیای میانه و گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.   روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف بر اساس ابلاغیه ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه‌ها روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های برتر و لیگ یک گل زده بیشتر در خانه حریف محاسبه نمی‌شود.   تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد هانیه رستمیان با ایستادن در رده سوم تپانچه ۲۵ متر مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی- برزیل، راهی فینال شد.   تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد پوریا نوروزیان با قرار گرفتن در جایگاه ششم به کار خود در فینال تفنگ بادی ۱۰ متر مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و کسب سهمیه المپیک پایان داد.   نایب قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در تور آزاد سامیلا تیم ملی والیبال ساحلی ایران عنوان نایب قهرمانی تور آزاد آسیایی سامیلا را به دست آورد تا والیبال ایران سومین مدال سال ۱۴۰۳ خود را کسب کند.   اعزام تیم تیراندازی اهداف پروازی به مسابقات انتخابی المپیک ۷ تیرانداز کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و توزیع سهمیه المپیک، راهی قطر شدند.    

دیگر خبرها

  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • گیبل استیوسون یک طلای ایران را در المپیک پاریس قطعی کرد
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین
  • نیما عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک شد