Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@21:47:20 GMT

استقلالی ها میلیاردر شدند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۴۶۷۶

مشکلات مالی باشگاه استقلال باعث شده بود تا این تیم در شرایط بدی قرار گیرد اما با همت مدیران حساب این باشگاه چیزی حدود ۱۰ میلیارد تومان شارژ شد تا به صورت موقت مشکلات مالی آبی پوشان پایتخت رفع شود.

مدیران باشگاه استقلال به غیر از پرداخت حواله‌های بازیکنان تیم فوتبال استقلال، ۱۰ درصد دیگر از مطالبات بازیکنان را پرداخت کردند تا آن‌ها مشکلات مالی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینفرد شفر و دستیاران خارجی و ایرانی این مربی به همراه دیگر اعضای تیم هم حقوق و مطالبات خود را دریافت کردند و در حال حاضر باشگاه استقلال به کادرفنی بدهی ندارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مشکلات مالی پایتخت باشگاه استقلال فوتبال مشکلات حقوق استقلال استقلال اسپانسر مطالبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهره‌های کلیدی استقلال در این فصل، آرمین سهرابیان است که علاوه بر موفقیت در انجام ماموریت‌هایش به عنوان یک مدافع، در چند دیدار نیز توانست با باز کردن دروازه حریفان، نقش مهمی در کسب امتیازات تیمش داشته باشد. بازیکنی که در جدال آخر آبی پوشان، با یک بدشانسی به تقابل با نماینده قزوین نرسید.

در آخرین تمرین استقلال پیش از جدال برابر شمس آذر بود که آرمین سهرابیان به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را در این دیدار همراهی کند. آسیب دیدگی او طولانی تر از تصور اولیه به طول انجامید و این بازیکن به کمتر از دو هفته انجام کارهای توانبخشی جهت بازگشت به میادین نیاز داشت.

با این حال، سهرابیان طی روزهای اخیر مشغول انجام تمرینات ویژه‌ای بود که توسط کادر پزشکی در نظر گرفته شده و تلاش می‌کند تا به هر نحوی که شده خودش را به جدال حساس مقابل تراکتور برساند، دیداری که در تبریز برگزار خواهد شد و آبی پوشان برای کسب عنوان قهرمانی، به ۳ امتیاز این دیدار نیاز ویژه‌ای دارند.

رسیدن سهرابیان به جدال برابر تراکتور از این لحاظ حائز اهمیت است که رافائل سیلوا نیز همچنان به دلیل آسیب دیدگی از تمرینات گروهی به دور است و برای اینکه نکونام بتواند یک مدافع تخصصی را حداقل روی نیمکت داشته باشد، منتظر چراغ سبز کادر پزشکی است تا نام آرمین سهرابیان را نیز جزو مسافران تبریز قرار دهد.

در شرایط فعلی، وضعیت سهرابیان برای دیدار با تراکتور نامشخص است. طبق اعلام کادر پزشکی استقلال در روزهای منتهی به زمان برگزاری این دیدار می‌توان در خصوص وضعیت آرمین تصمیم نهایی را اتخاذ کرد.

دیگر خبرها

  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق