Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با اشاره به نقش و فعالیت شرکت های دانش بنیان در تغییر فضای اقتصادی و فرهنگی کشور گفت:فقط در بخش اقتصادی، این شرکت ها سال گذشته بیش از 60 هزار میلیارد تومان درآمد از فروش محصولات ایرانی کسب کرده اند.

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، «سورنا ستاری» امروز شنبه به همراه حجت الاسلام و المسلمین دکتر «حسن روحانی» رییس جمهوری از نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری و محصولات شرکت های دانش بنیان که در پارک فناوری پردیس برگزار شده است بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این بازدید، ضمن بیان این که بیش از 6 هزار استارتاپ در حوزه های مختلف بیوتکنولوژی، نانو، علوم شناختی، هوا فضا و غیره مشغول به کار هستند یادآور شد: حال باید به این بیاندیشیم که چگونه می توان نوآوری را در اقتصاد تزریق کرد. برای این امر باید با در نظر گرفتن این واقعیت که مفاهیم آموزش در حال عوض شدن است، نگاه به آموزش در قالب دوره های دبستان، دبیرستان و دانشگاه را فراتر ببریم و به این سمت حرکت کنیم که بحث آموزش را هر لحظه داشته باشیم و بستر این آموزش شهرها هستند.
ستاری تصریح کرد: شهرها در آینده مکانی مهم خواهند بود و کاری که الان می شود در شهرهای بزرگ انجام داد ایجاد یک کارخانه نوآوری در قالب فضای شهری است.
وی افزود: به همین منظور بزرگترین کارخانه نوآوری به زودی در تهران افتتاح می شود که در حال حاضر بیش از هزار نفر برای احداث آن فعالیت می کنند.
به بیان ستاری، فاز نهایی این کارخانه نوآوری اردیبهشت ماه تکمیل خواهد شد و بیش از 3500 جوان با بیش از 10 شتاب دهنده در حوزه های مختلف و سرمایه گذاری بخش خصوصی در آن فعالیت خواهند داشت.
خبر در حال تکمیل است...
علمی**9294**1440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي معاونت علمي فناوري رياست جمهوري سورنا ستاري نمايشگاه شركت هاي دانش بنيان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث؛ تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از ۲۹ اردیبهشت تا اول خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

سیستم‌های هدایت مرکزی مراکز درمانی، مهندسی پزشکی، داروهای اورژانسی، داروسازی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات چشم پزشکی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم و تجهیزات ارتوپدی، داروهای تنفسی، بیهوشی، وسایل مراقبت در منزل، تجهیزات هوشمند، امداد پزشکی، مسواک‌های هوشمند، درمان از راه دور، فیزیوتراپی و ارتوپدی، تجهیزات پزشکی اطفال، تجهیزات جراحی و اورژانس، سونوگرافی و آندوسکوپی، اپلیکیشن‌های پزشکی، تکنولوژی و تجهیزات مدیریت بیماری‌ها، تجهیزات الکتریکی، کالاهای مصرفی، محصولات زیبایی و جراحی پلاستیک، زیرگروه‌های تخصصی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

در این راستا به همت صندوق نوآوری و شکوفایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است

کد خبر 6085098 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث
  • تعداد شرکت های فناوری و نوآوری کشاورزی به ۱۰۰۰ خواهد رسید
  • دهکده‌های فناوری و نوآوری کشاورزی به عدد ۱۰۰۰ خواهد رسید
  • ۹۶۷۴ شرکت دانش‌بنیان در کشور وجود دارد
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا
  • دانش‌آموزان در لبه پرتگاه مهاجرت قرار دارند
  • حمایت شهرداری مشهد از نوآوری و خلاقیت شرکت‌های دانش‌ بنیان
  • شرق مازندران نیازمند پایانه صنعتی دام است