Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@20:46:20 GMT

گیلان قهرمان لیگ دراگون بوت مردان کشور شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۴۷۷۶

گیلان قهرمان لیگ دراگون بوت مردان کشور شد

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دور برگشت این رقابت ها که در بوشهر جریان داشت، تیم بندرانزلی با شایستگی در نهایت روی سکوی قهرمانی ایستاد.
سعید علیپور افزود: در دور برگشت اولین دوره لیگ دراگون بوت مردان کشور 11 تیم از استان های مختلف حضور داشتند که در دو مسافت 500 متر و 200 در کمپ قایقرانی دهکده گردشگری بوشهر با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در جریان این رقابت ها و در مسافت 200 متر، تیم هیات بندرانزلی با شایستگی از تمامی رقبای خود سبقت گرفت و مقام قهرمانی را کسب کرد، تیم های سکان بوشهر و پتروشیمی کردستان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: در مسافت 500 متر نیز، تیم هیات قایقرانی بندرانزلی پس از تیم های پتروشیمی کردستان و کارن کاسپین بابلسر در مکان سوم این دوره از رقابت ها قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با توجه به نتایج کسب شده و در مجموع ، تیم قایقرانی بندرانزلی قهرمان اولین دوره لیگ دراگون بوت آقایان شد، تیم پتروشیمی کردستان نایب قهرمان مسابقات شد و کارن کاسپین بابلسر مازندران نیز در جایگاه سوم ایستاد.
در رقابت های دراگون بوت بخش بانوان نیز سه نماینده از استان گیلان در مسابقات حضور داشتند که سرانجام ملوان بندرانزلی و هیات لاهیجان گیلان موفق به کسب مقام های سوم و چهارم دراگون بوت لیگ بانوان کشور شدند.
7285/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان استان های مختلف پتروشیمی مردان 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران

در فینال دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران، کاسپین آبی ساری با شکست ایرانیان نکا به عنوان قهرمانی دست یافت.

در دیدار فینال رقابت‌ها که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آسایش ساری برگزار شد، ۲ تیم در وقت قانونی به تساوی بدون گل رضایت دادند ولی در ضربات پنالتی تیم کاسپین آبی ساری ۴-۲ تیم ایرانیان نکا را از پیش رو برداشت.

در دیدار راه بندی نیز هم تیم سامان ماکران میاندورود برای کسب مقام سوم ستاره ساز بابلسر را شکست داد.

در پایان رقابت‌ها نیز در آئینی با حضور ابوطالبی و پیوسته رئیس و دبیر هیات ورزش‌های همگانی مازندران و موسوی رئیس کمیته مینی فوتبال استان از تیم‌های برتر و داوران تجلیل شد.

مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران با حضور ۸ تیم در ۲ گروه مرکز و شرق از شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی