Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن نوروزی گفت: تلاش دولت برای تصویب پالرمو و سی اف تی فایده ای ندارد و دولت با سرلوحه قرار دادن بیانیه رهبری می تواند افق راهی برای رسیدن به پیشرفت و حل مشکلات اقتصادی ترسیم کند.

حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با «قدس آنلاین» با تاکید بر اجرای دستورات رهبری که در بیانیه گام دوم انقلاب آورده شده، اظهار داشت: مجلس باید به سمت اجرایی کردن محورهای گام دوم انقلاب برود و برای تحقق این موضوع باید بین کمیسیون ها تقسیم کار صورت بگیرد و اعضای کمیسیون ها روی مسئله گام دوم کار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه مسئولان دولتی و اجرایی وقت خود را تنها به شعار دادن بگذرانند چیزی عاید کشور نخواهد شد.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس افزود: تلاش دولت برای تصویب پالرمو و سی اف تی فایده ای برای کشور ندارد و از تصویب این لوایح آبی برای ایران گرم نمی شود. اروپا و آمریکا هیچ گاه با ایران مماشات نخواهند کرد و طبیعتاً برای تحمیل خواسته های خود به ایران دوباره بهانه های دیگری می تراشند. ما باید به موضوعات مورد تاکید رهبری در بیانیه ایشان تمرکز کنیم و برای کار جهادی و اقتصاد مقاومتی به جوانان میدان دهیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از تاکیدات مهم رهبری است. دولت باید به اقتصاد مقاومتی و برنامه ریزی برای بهره گیری از ظرفیت های داخلی توجه کند. اگر با فساد و رانت مبارزه و جلوی پول های کثیف گرفته شود بسیاری از مشکللات حل خواهد شد.

نوروزی تصریح کرد: دولت با سرلوحه قرار دادن بیانیه رهبری می تواند افق راهی برای رسیدن به پیشرفت و حل مشکلات اقتصادی ترسیم کند. کشور نیازی به پذیرش پالرمو و سی اف تی ندارد و ما می توانیم با همسایگان خود برای روابط تجاری و اقتصادی همکاری داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بیانیه رهبری قدس آنلاین کنوانسیون پالرمو مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل ارزی گفت: مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است. 

وی تاکید کرد: دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

رییس مجلس خاطرنشان کرد: لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از این قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

این جلسه صبح امروز با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رییس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه از نمایندگان اقتصاددان مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه موافق است/ منتظر پاسخ استعلام از دفتر رهبری هستیم
  • از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس
  • طغیانی: اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره رفع موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • تاکید قالیباف بر اتفاق‌نظر دولت‌ومجلس برای مشکلات ارزی
  • پنج اخطار برای یک مجلس
  • دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز اتفاق نظر داشته باشند
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • تاکید قالیباف بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی