Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رشت - ايرنا - سرپرست اداره پيش بيني و هشدار اداره کل هواشناسي گيلان از استقرار هواي گرم همراه با وزش باد جنوبي در ارتفاعات و دامنه هاي استان طي سه روز پيش رو خبر داد.

مازيار غلامي روز شنبه در گفت وگو با ايرنا بيان داشت: بررسي نقشه هاي هواشناسي نشان دهنده استقرار جوي به طور غالب پايدار در منطقه است که بر اين اساس طي 72 ساعت آينده شرايط براي وزش هواي گرم، وزش باد جنوبي بويژه در ارتفاعات و دامنه ها و در پاره اي نقاط جلگه اي پديده مه صبحگاهي مهياست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: طي اين مدت گاهي با گذر امواج کم و بيش ناپايدار، بارش پراکنده باران دور از انتظار نيست.
سرپرست اداره پيش بيني و هشدار اداره کل هواشناسي گيلان آسمان امروز گيلان را صاف تا قسمتي ابري، گاهي افزايش ابر و وزش باد عنوان و براي فردا (يکشنبه) نيز آسمان استان را کمي تا نيمه ابري، پاره اي نقاط مه، گاهي افزايش ابر و وزش باد پيش بيني کرد.
غلامي بيشينه دماي گيلان طي شبانه روز گذشته را با 19 درجه مربوط به رودبار و کمينه دماي استان را با يک درجه مربوط به ديلمان ذکرکرد.
وي بيشينه دماي امروز رشت را نيز 15 و کمينه دماي فرداي مرکز استان را پنج درجه عنوان کرد.
7296/2007/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان ۱۱ استان امروز بارانی است

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز سه‌شنبه (۲۸ فروردین) در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، شرق و نیمه جنوبی اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، شمال شرق خوزستان، ارتفاعات استان‌های تهران و مازندران و چهارشنبه (۲۹ فروردین) در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، یزد، جنوب اصفهان، ارتفاعات استان‌های تهران و مازندران رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

به گزارش مهر، در این شرایط جوی احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، احتمال تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید، لغزندگی و کاهش دید به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به نهال و درختان آسیب پذیر وجود دارد؛ بنابراین سازمان هواشناسی نسبت به احتیاط در سفر‌های برون شهری، خودداری از توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، اتخاذ تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی توصیه می‌کند.

آسمان تهران امروز (۲۸ فروردین‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری، همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد بود و طی چهارشنبه (۲۹ فروردین‌ماه) کمی ابری و با وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • آسمان ۱۱ استان امروز بارانی است
  • رعد و برق و رگبار باران در چند استان
  • رعد و برق و رگبار باران در ۱۱ استان/ هواشناسی هشدار داد
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران
  • پیش‌بینی رگبار باران برای پنج روز آینده در تهران
  • روز‌های پایانی فروردین گیلان با هوای لطیف بهاری
  • رگبار باران در شمال تهران
  • استقرار هوای صاف و آفتابی در مازندران