Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «پرویز اسماعیلی»، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، در توییتر خود نوشت:

«این حد از آزادی عمل مجریان صداوسیما برای توهین و تمسخر و تخریب یکی از روسای قوا (یک روحانی، دومین مقام رسمی، رئیس جمهور، مجری قانون اساسی، رئیس شورایعالی امنیت ملی و منتحب ملت)؛ ان شاء الله ناشی از رویکرد حرفه ای و آزاداندیشانه صداوسیما است، و برای به ابتذال نیفتادن من و تو!»

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امنیت ملی رئیس جمهور رییس جمهور صدا و سیما معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت صددرصدی در مراکز هسته‌ای کشور برقرار است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ رئیس سازمان انرژی اتمی کشور پس از آغاز عملیات ساخت ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن کارکنان این سازمان در بوشهر در پاسخ به پرسش خبرنگار صداوسیما درباره امنیت مراکز هسته‌ای کشور پس از رخداد‌های چند روز گذشته، گفت: امنیت ما در مراکز هسته‌ای صددرصد برقرار است.

محمد اسلامی افزود: الحمدلله کشور یک نظام امنیتی قدرتمند دارد و نظام دفاعی و امنیتی ما هر گونه تعرضی را در نطفه خفه می‌کند.

معاون رئیس‌جمهور اضافه کرد: با این تسلطی که کشور دارد و اقتداری که نیرو‌های مسلح دارند، حفاظت و امنیت در مراکز هسته‌ای در کمال اقتدار و اعتبار برقرار است و هیچ نکته‌ای وجود ندارد.

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند
  • امنیت صددرصدی در مراکز هسته‌ای کشور برقرار است
  • رئیس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • رییس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده‌ای نیست
  • ورزشی‌های دوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از اجرای طرح قرآنی بشرا در شاهرود
  • خنده‌دارترین زیرنویس تاریخ صداوسیما در شبکه سه