Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیر کل دفتر تجاری سازی و امور تشکل در معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: ارتباط و تعامل نزدیک و دو سویه اما منظم و قانونمند با تشکل‌های صنفی حوزه راه و شهرسازی از مهمترین برنامه‌های حوزه کاری دفتر تجاری سازی و امور تشکل ها می باشد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان, مدیر کل دفتر تجاری سازی و امور تشکل در معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: ارتباط و تعامل نزدیک و دو سویه اما منظم و قانونمند با تشکل‌های صنفی حوزه راه و شهرسازی از مهمترین برنامه های حوزه کاری دفتر تجاری سازی و امور تشکل ها می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین ترفع در سفر یکروزه خود به استان گلستان در جمع تشکل های صنفی حوزه حمل و نقل استان گلستان در روز گذشته  ضمن بیان مطلب بالا افزود:تصمیم گیری مشارکتی و اجرای آن در حوزه کاری مشترک منجر به حل مشکلات و موفقیت خواهد شد.

مدیر کل دفتر تجاری سازی و امور تشکل معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد: علیرغم معضلات و چالش های موجود در حوزه حمل و نقل کشور تا کنون توانسته ایم با همکاری خود اصناف بسیاری از آنها را رفع و پشت سر بگذاریم.

وی در این جلسه ادامه داد:طبق بررسی ها و گزارش های ارسالی همکاری تشکل صنفی حمل و نقل گلستان  با سازمان های متولی بسیار خوب بوده استان گلستان و از استان های پیشرو در این زمینه می باشد.

در ادامه جلسه نمایندگان اصناف حوزه حمل و نقل مسائل و معضلات موجود را مطرح کردند.

شایان ذکر است مدیر کل دفتر تجاری سازی و امور تشکل وزارت راه و شهرسازی در سفر یکروزه خود به استان گلستان از مرز اینچه برون، بندر خشک و ایستگاه راه آهن  اینچه برون دیدن و در جریان امور قرار گرفت.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تشکل های صنفی معاونت حمل و نقل دفتر تجاری سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مجید رحمانی خلیلی با اعلام این خبر گفت: موافقت‌نامه اصولی 14 طرح سرمایه‌گذاری گردشگری اعم از اقامتگاه بوم‌گردی، مجتمع گردشگری، گردشگری ساحلی، واحد پذیرایی، هتل‌آپارتمان و مرکز تفریحی سرگرمی در شهرستان‌های استان با حجم سرمایه‌گذاری  بالغ‌بر 5 هزار میلیارد ریال در اولین جلسه کمیسیون فنی سرمایه‌گذاری در سال جاری صادر شد.

 

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با ایجاد زمینه اشتغال حدود 200 نفر طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در جلسه اخیر کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

او تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسریع در اعطای مجوزهای لازم برای ایجاد تأسیسات گردشگری در سطح استان از اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان است.

دیگر خبرها

  • گلستان در قیمت گذاری گندم مظلوم واقع شده است
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • برگزاری ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشور‌های منطقه در تعامل بود
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه در تعامل بود
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور
  • اتحادیه تشکل های صنفی کامیونداران ایران وجود خارجی ندارد