Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم لندنی در رتبه نوزدهم لیگ جزیره قرار دارد.

طرفداری- کلودیو رانیری، سرمربی فولام معتقد است که تیمش برای بقا در لیگ برتر انگلستان نیاز به معجزه دارد و البته در کنار آن باید کنار یکدیگر بجنگند.

فولام در حالی در رتبه نوزدهم لیگ برتر با 17 امتیاز قرار گرفته که فاصله ای 8 امتیازی با جدایی از منطقه سقوط فاصله دارد و رانیری نیز نتوانسته از زمان حضورش در فولام، انتظارات را کاملا برآورده سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از اسکای اسپورتس، مربی ایتالیایی در این خصوص گفت:

وقتی در یک مسابقه پیروز می شوید، سطح اعتماد به نفس تیم بالا می رود و اکنون زمان زیادی گذشته و ما پیروز نشده ایم اما بازیکنان به خوبی تمرین می کنند و این بدان معنی است که به کار خود باور دارند. می دانیم ماندن در لیگ معجزه خواهد بود ولی نیاز داریم که کنار یکدیگر بمانیم. اگر کنار هم مبارزه کنیم، شانس وجود دارد و اگر این کار را نکنیم، موفق نخواهیم شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان گفت:۴۰ هزار هکتار از جنگل‌های استان مبتلا به آفت هستند.
احمدی افزود: وسعت جنگل‌های استان ۳۵۰هزار هکتار است که ۴۰ هزار هکتار آلوده به آفت هستند.
وی گفت: طرح مبارزه با افت جوانه خوار درخت بلوط با محلول BT سه سال است آغاز شده و هرسال هزار و ۵۰هکتار جنگل‌های استان سم پاشی می‌شود.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان با اشاره به سرعت انتقال این آفت به درختان جنگل گفت: با توجه به زمان محدود برای مبارزه با این آفت و سرعت انتقال آن از درختی به درخت دیگر همراهی و همکاری گسترده دستگاه‌های دیگر لازم است.
احمدی گفت:زمان سم پاشی باید از ساعت ۵ تا ۹ صبح باشد، چون نور خورشید اثر محلول BT که سازگار با طبیعت از بین می‌برد و ۲۴ ساعت و قبل و بعد استفاده از این محلول نباید بارش باران داشته باشیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آرتتا: در ماه آوریل فاصله آرسنال با بهترین تیم‌های تاریخ مشخص می‌شود
  • «محمدنژاد جوان» در نخستین مبارزه پیروز شد
  • کلوپ: حالا کاملاً روی بردن لیگ برتر تمرکز می‌کنیم
  • پیکان سبزوار برابر پرواز هوانیروز اصفهان پیروز شد
  • آغاز طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در چهارمحال و بختیاری
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • گروه آموزش برتر، سایت نمونه سوالات کشور