Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@21:20:39 GMT

شهنازی: در دوومیدانی به دنبال کسب سهمیه کیفی هستیم

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۴۹۹۵

شهنازی: در دوومیدانی به دنبال کسب سهمیه کیفی هستیم

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: فدراسیون دوومیدانی توضیحات دقیقی از چگونگی کسب سهمیه المپیک داد، هدف فدراسیون کسب پنج سهمیه است. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان جلسه ستاد عالی ورزش که در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه مسئولان دو فدراسیون دوومیدانی و قایقرانی حضور داشتند و توضیحات خود را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون دوومیدانی توضیحات دقیقی از چگونگی کسب سهمیه المپیک داد. هدف گیری فدراسیون کسب پنج سهمیه است. البته اعلام شد این سهمیه‌ها کیفی خواهند بود و فدراسیون به دنبال سهمیه کمی نیست، چون نفرات اعزامی اگر کیفی نباشند، ممکن است نتیجه بدی کسب شود

وی افزود: منظور از کیفی این است که ورزشکاران از مرحله مقدماتی صعود کنند و به فینال برسند. ما هم گفتیم که یک جلسه دیگر پس از مسابقات قهرمانی آسیا و جهان با این فدراسیون خواهیم داشت.

شهنازی تاکید کرد: نظر ما برای کسب مدال بیشتر روی احسان حدادی است که الان در آمریکا حضور دارد. درباره سایرین نیز خواسته ما این بود که رکورد های قابل قبولی داشته باشند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: فدراسیون قایقرانی هم توضیحاتی را ارائه کرد. تصور همه این است که هدف‌گیری روی کسب سهمیه باشد، چون رکورد ملی‌پوشان با مدال المپیک فاصله دارد و به همین دلیل هدف، کسب سهمیه است. قرار شد بعد از انتخابات فدراسیون، در اردیبهشت سال آینده باز هم جلسه ای با حضور مسئولان فدراسیون قایقرانی برگزار شود.

صالحی‌امیری: قهرمانان مدال‌ها و جام‌های خود را به موزه اهدا کنند

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط شاهرخ شهنازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شاهرخ شهنازی شاهرخ شهنازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی الفتی در خصوص عملکردش در جام جهانی قطر اظهار کرد: هدف من این بود که بهترین عملکرد را در قطر داشته باشم اما متاسفانه اینگونه نشد.

وی افزود: برخی عنوان کردند که من رنکینگ ۸۶ را دارم، اما طبق اعلام فدراسیون جهانی ژیمناستیک و حتی کمیته بین‌المللی المپیک من در جایگاه اول جدول کسب سهمیه المپیک قرار داشتم و فکر می‌کنم با توجه به نتیجه جام جهانی قطر در جایگاه سوم رنکینگ قرار بگیرم.

ملی‌پوش ژیمناستیک ایران تصریح کرد: من اردوها و تمرینات خوبی برای رقابت‌های کسب سهمیه داشتم و امیدوار بودم در قطر روی سکو بروم اما ژیمناستیک ورزش لحظه‌ها است و من هم نمی‌خواستم اینگونه شود. فدراسیون ژیمناستیک و سرمربی تیم ملی همه گونه حمایت از من داشتند و واقعا عملکردشان عالی بود. ان‌شاءالله بتوانم در مسابقات پیش رو جبران کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر المپیک پاریس
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند