Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:26:02 GMT

۶ بیمارستان در استان کرمانشاه در حال ساخت است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۵۱۶۸

۶ بیمارستان در استان کرمانشاه در حال ساخت است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: بیمارستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، روانسر، سرپل‌ذهاب ، پاوه و دالاهو در حال ساخت است. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

بهمن روشنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، از ساخت سه بیمارستان توسط بخش خصوصی خبرداد و اظهار داشت: بیمارستان خصوصی ویانا در جنوب شهر کرمانشاه در حال ساخت است و موافقت اولیه ساخت بیمارستان خصوصی 150 تختخوابی رایانا صادر شده و کلینیک مرکز جراحی نیز با تغییر مجوز به بیمارستان خصوصی فعالیت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از پیشرفت فیزیکی 20 درصدی فاز دو بیمارستان 50 تختخوابی سرپل‌ذهاب توسط خیرین خبرداد و عنوان کرد: ساخت بیمارستان محلی 30 تختخوابی دالاهو در سال آینده کلید خواهد خورد.

وی با بیان اینکه بیمارستان دولتی 100 تختخوابی اسلام‌آباد غرب توسط خیرین ساخته می‌شود، بیان کرد: خاک‌برداری سایت بیمارستان جدید اسلام آبادغرب انجام شده و پیمانکار در حال ساخت این بیمارستان است.

مردم خوی چشم‌انتظار افتتاح بیمارستان آیت‌الله خویی؛ وعده‌‌ای که 25 ساله شدتوسعه خدمات درمانی و افزایش تخت‌های بیمارستانی در کرمان نیازمند حمایت سپاه استانتظار مردم شهرستان ملکشاهی برای احداث بیمارستان محقق شد

روشنی به بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان روانسر که زمین و موافقت اصولی آن صادر شده اشاره کرد و گفت: ساخت این بیمارستان امسال آغاز خواهد شد و ساختمان بیمارستان جدید پاوه پس از تجهیز در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از ساخت مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی 120 تختخوابی بخش سرطان بیمارستان امام رضا(ع) خبرداد و بیان کرد: این پروژه با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی به‌دلیل گرانی مصالح متوقف شده است اما در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به بیمارستان 96 تختخوابی قصرشیرین اشاره کرد و گفت: بیمارستان قصرشیرین به عنوان یکی از مراکز توریسم درمانی در سال 98 راه‌اندازی می‌شود و فعال سازی این بیمارستان با توجه به نزدیک بودن موقعیت جغرافیایی به مرز عراق از برنامه‎های مهم سال آینده است.

روشنی با بیان اینکه داشتن مرزهای مشترک با کشور عراق فرصت مناسبی برای جذب بیماران در این حوزه است، بیان کرد: از سال 94 دستورالعمل پذیرش بیماران خارجی به بیمارستان‌های کرمانشاه ابلاغ شده است و اکنون 10 بیمارستان دارای واحد  پذیرش بیماران خارجی بوده و کارشناسان گردشگری سلامت در این مراکز فعال هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه 2964 تخت بیمارستانی در این استان فعال است، افزود: 2328 تخت در بخش دانشگاهی و 636 تخت در بخش غیردانشگاهی قرار دارد و سرانه استاندارد تخت بیمارستانی نسبت به جمعیت چهار تخت به ازا هر هزار نفر جمعیت است که با ساخت بیمارستانهای جدید آمار سرانه تخت در کرمانشاه بهبود می‌یابد.

انتهای پیام/ن

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی

رامین الماسی مدیر کل راه و شهرسازی گفت : طبق این طرح قرار است این مسکن‌ها به نیرو‌های شاغل در شهرک‌های صنعتی واگذار شود و تنها مجموعه صنعتی استان که برای تحقق این موضوع پیشقدم شد مجموعه جهان فولاد بود و حتی تا پای انعقاد تفاهم نامه نیز پیش رفتیم که متوقف شد و الان نیز یک تیم جدید برای اجرای این طرح درخواست داده است.

الماسی گفت: هزینه زیر ساخت این شهرک‌ها باید توسط بخش صنعت تامین شود و دولت دراین زمینه نمی‌تواند کمکی کند ضمن اینکه در نزدیکی شهرک‌های صنعتی زاگرس و بیستون قرار است دهکده لجستیکی به عنوان یک پروژه بزرگ استان احداث شود و نباید با اراضی این دهکده تداخلی وجود داشته باشد.

وی در خصوص پروژه‌های سه طبقه حیاط دار گفت: تکلیف این پروژه‌ها روشن است و در شهرستان‌ها نیز اراضی واگذار شده اند، اما مردم برای ساخت و گرفتن پروانه اهتمام لازم را ندارند چرا که چالش‌هایی دارند و در این زمینه باید از استان‌هایی که نوآوری داشته اند و پیشرو هستند الگو بگیربم.

شمس الله خدادادی مدیرکل بنیاد مسکن استان در خصوص عملکرد این دستگاه در ساخت نهضت ملی مسکن گفت: سهمیه استان هفت هزار واحد است که از این تعداد چهار هزار و ۴۲۰ واحد برای اخذ قرارداد به بانک‌ها معرفی شده اند.

وی افزود: تا کنون ۶۳ درصد از افراد معرفی شده به بانک‌ها موفق به انعقاد قرارداد برای دریافت وام سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی شده اند که پست بانک با ۹۲ درصد بالاترین و بانک سپه با ۳۶ درصد کمترین درصد انعقاد قرارداد را دارند.

به گفته خدادادی شهرستان گیلانغرب با ۷۱ درصد بیشترین و هرسین با ۳۵ درصد کمترین رتبه انعقاد قرارداد این نوع تسهیلات را در استان دارند.

وی از تخصیص ۱۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان خبر داد و گفت: به ۲۴ هزار متقاضی پیامک ارسال شده و در شرایط یکسان طی قرعه کشی این زمین‌ها واگذار می‌شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن در خصوص عملکرد مقاوم سازی نیز گفت: شاخص کشوری ۵۳ درصد است که به غیر از شهر کرمانشاه با ۵۰ درصد مابقی شهر‌های استان رتبه‌ای بالاتر از میانگین کشوری دارند.

خدادادی رتبه استان در انعقاد قرارداد‌های بانکی برای دریافت وام نهضت ملی مسکن را ۱۲ کشوری اعلام کرد و گفت: متاسفانه مشکل بزرگ ضمانت نامه است که ۲ کارمند می‌خواهد، در حالی که طبق مصوبه هیات وزیران افراد می‌توانند برای دریافت این وام به صورت زنجیره‌ای ضامن هم شوند.

وی پروژه‌های بنیاد مسکن را در ۲ فاز بنیاد ساخت و برون ساخت اعلام کرد و گفت: چهار هزار و ۵۲۰ واحد مستقیم توسط بنیاد به صورت آپارتمانی ساخته می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • انجام عمل تاوی در بخش آنژیوگرافی قلب بیمارستان امام علی (ع)
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید