Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@08:43:35 GMT

وضعیت تولیدکنندگان لوازم خانگی بهتر شده است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۵۲۳۵

وضعیت تولیدکنندگان لوازم خانگی بهتر شده است

رویداد۲۴ فریدون نصیری، در رابطه با بازار شب عید لوازم خانه و آشپزخانه گفت: در سال جاری به واسطه سیاست‌های حمایتی، تبلیغاتی و عدم واردات کالا‌های خارجی وضعیت تولیدکنندگان این محصولات نسبت به سال گذشته شرایط بهتری را تجربه کرده است.

وی ادامه داد: در بازار سال جاری فروش تولیدکنندگان لوازم خانگی افزایش یافته و این موضوع می‌تواند منجر به افزایش حجم سرمایه‌گذاری، کیفیت و تحقیق و توسعه در تولید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه یادآور شد: شرایط در بازار به گونه‌ای است که واردکنندگان به‌نام برای تأمین نیاز بازار و گردش کسب‌وکار خود به تولیدکنندگان داخلی سفارش تولید محصولات باکیفیت را ارائه می‌کنند که این عامل، ارتقا کیفیت تولیدات داخلی را به همراه دارد.

وی با گلایه از نوسان قیمت مواد اولیه تاکید کرد: قیمت مواد اولیه داخلی که در بورس تعیین قیمت می‌شود با نوسان لحظه‌ای ارز به ویژه دلار تغییر می‌کند و در کنار آن با رشد قیمت‌ها، برخی افراد با خرید‌های غیرمنطقی و بیش از حد نیاز به گرانی بازار دامن می‌زنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه خاطرنشان کرد: می‌توان با همکاری و همیاری یکدیگر از افزایش قیمت بی‌رویه مواد اولیه و محصول نهایی جلوگیری کرد.

نصیری بازار شب عید این صنف را مناسب ارزیابی کرد و گفت: متقاضیان این صنف تا به امروز حجم قابل توجهی از نیاز خود را تأمین کرده‌اند و سفارش گذاری‌های آینده نیز انجام شده است و با وجود آنکه قیمت برخی از مواد اولیه به طور میانگین تا سه برابر رشد کرده است، تولیدکنندگان سعی کردند برای تناسب میان قدرت خرید جامعه و قیمت‌ها تعادل ایجاد کنند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 لوازم خانگی نوسان قیمت مواد اولیه بازار شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بازار طلا پس از حمله ایران به اسرائیل؛ طلا ۴ میلیونی می‌شود؟ | جدول قیمت انواع سکه و طلا را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، امروز یکشنبه ۲۶ فروردین تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز و در پی حمله ایران به رژیم اشغالگر اسرائیل قیمت طلا و سکه افزایش چشمگیری داشت به طوری که قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۸۳۲ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

دامنه گواهی سکه و شمش طلا چند در صد شد؟

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک‌ گرمی ۷ میلیون، ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار
سکه یک گرمی ۷میلیون و ۸۰۰ هزار
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۸۳۲ هزار

کد خبر 844271 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • فروش دلاری لوازم خانگی قاچاق در بازار امین حضور
  • آخرین وضعیت بازار شیرخشک در کشور
  • سکه و طلای ۱۸ عیار چقدر پایین آمد؟ ؛ بازار طلا خریدار ندارد | آخرین وضعیت طلا و انواع سکه
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • شغل‌های فنی که با هوش مصنوعی از بین نمی‌روند
  • آخرین وضعیت بازار طلا پس از حمله ایران به اسرائیل؛ طلا ۴ میلیونی می‌شود؟ | جدول قیمت انواع سکه و طلا را ببینید
  • ضرورت منع صدور سیمان با کارت‌های بازرگانی شخصی
  • کسادی بی‌سابقه بازار لوازم خانگی در ۱۵ سال گذشته
  • حذف تخفیف در بازار لوازم خانگی/ عرضه و تقاضا کم شد
  • لوازم خانگی گران نشد/ تولیدکننده هنوز کالای جدیدی عرضه نکرده است