Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:44:55 GMT

به یاد جوانان استقلال؛ جباری و آندو هم کلاسی شدند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۵۲۵۳

دوره مربیگری فوتبال درجه B به میزبانی تهران از روز گذشته آغاز شد.

به گزارش "ورزش سه"، میرشاد ماجدی رئیس کمیته آموزش درخصوص برگزاری این دوره گفت: خوشبختانه دوره مربیگری فوتبال درجه B به میزبانی تهران و با حضور چهره هایی نظیر آندانیک تیموریان، حنیف عمران زاده و مجتبی محرمی آغاز شده و مدرسی این دوره بر عهده سنجری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته آموزش در راستای رشد و گسترش علم به روز فوتبال و همچنین ایجاد بستر مناسب برای علاقمندان اقدام به برگزاری دوره های مختلف آموزشی می کند. در این میان استفاده از مدرسان با تجربه نیز باعث خواهد شد تا زمینه رشد و آموزش شرکت کنندگان فراهم شود.

 

آندو با حضور در کلاس مربیگری درجه B نشان داد به طور رسمی از فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرده است. او اعلامی دراین زمینه نداشت و در ابتدای فصل هم با تیم ماشین سازی قرارداد بسته بود اما چند روز بعد از عقد قرارداد از این  تیم جدا شد. ظاهرا او از نظربدنی کمی عقب بود و به همین خاطر ترجیح داد از این تیم جدا شود. مربی ابتدای فصل ماشین سازی فیروز کریمی بود که در ادامه مسیر رضا مهاجری هدایت تیم را برعهده گرفت.

 

در این کلاس همان طور که میرشاد ماجدی بدان اشاره کرد مجتبی محرمی هم حضور دارد. هر چند انتظار می رفت بازیکن اسبق تیم پرسپولیس و تیم ملی زودتر از این ها این کلاس ها را سپری کرده باشد. حضور حنیف عمران زاده هم در کلاش مربیگری در نوع خود جالب است. حنیف که به تازگی متاهل شده با این حضور نشان داد خیلی زود می خواهد به فوتبال برگردد. این بار به عنوان مربی.

 

 

مجتبی جباری هم دراین کلاس شرکت کرده است. در ماه های اخیر او قصد داشت به کادر فنی تیم استقلال ملحق شود و حتی در این باره با شفر هم به صورت شخصی و هم در تمرین استقلال ملاقات داشت اما این برخوردها منجر به همکاری نشد و در نهایت فرهاد مجیدی به کادر فنی تیم استقلال راه پیدا کرد.

 

همکلاسی مجتبی جباری و آندو در این کلاس در نوع خود جالب است. این دو در مقطعی در تیم جوانان استقلال همبازی هم بودند و حتی به اتفاق برای گذراندن دوران خدمت راهی تیم ابومسلم شدند. در این کلاس همان طور که اشاره شد یک استقلالی دیگر به نام حنیف عمران زاده هم حضور دارد. مدافعی که با آندو و مجتبی همبازی بوده است. مثل استقلای ها در کلاس مربیگری B آسیا شاید در آینده منجر به ظهور مربیان جدید از جنس استقلالی در فوتبال باشگاهی ایران شود. مجتبی جباری هم با این تصمیم نشان داد عزمش برای ورود به دنیای مربیگری جدی است. او که در ماه های اخیر حتی درکنفرانس های پزشکی فوتبال هم شرکت کرده بود به تازگی در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده است و کار او در این برنامه پیدا کردن استعدادهای فوتبال است.

 

در روز افتتاحیه این کلاس حسین قدسی از دیگر مدرسان فدراسیون فوتبال هم حضور داشته است.

تیم ملی ایران آندرانیک تیموریان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران آندرانیک تیموریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم بازیان رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مراسم آئین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: امروز یک روز تاریخی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است و با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه مسئولان مربوطه، امروز قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید.

او ادامه داد: امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد. بعد از ۸ بار مزایده، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی، همسو با وزارت ورزش و جوانان با نگاهی همه جانبه با یک اراده کمتر از دو ماه، این واگذاری را به ثمر رساند.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی تصریح کرد: گام اول واگذاری و مردمی سازی دو باشگاه در دولت سیزدهم انجام شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، شاید به این زودی دو باشگاه واگذار نمی‌شدند. یک کنسرسیوم نفتی شامل سهامداران هلدینگ خلیج فارس اعلام آمادگی برای مالکیت ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال کرد و در ادامه مالکیت این باشگاه را در اختیار گرفت. مشخصات قیمت و اقساط مربوطه قبلاً اعلام شده و به استحضار عموم خواهد رسید. خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و هاشمی وزیر ورزش و جوانان پیگیر لحظه به لحظه این انتقال بودند.

کد خبر 6087426

دیگر خبرها

  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!