Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@20:04:25 GMT

پیام شهدا باید به درستی تبیین و مورد توجه قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۵۲۸۷

پیام شهدا باید به درستی تبیین و مورد توجه قرار گیرد

به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی روز شنبه در مراسم بزرگداشت شهدای اقتدار و امنیت(شهدای حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان) که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد اظهار داشت: شهدا الگو و نمونه ای بارز برای زندگی افراد هستند انسان های بزرگی که با نثار خون خود در صدد آبیاری درخت تنومند انقلاب اسلامی بر آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: شهدا همواره پیام های بسیاری برای جهانیان داشته اند، پیام هایی که با الگو برداری از آنها هرگز در مقابل دشمن شکست نخواهیم خورد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود با ایجاد فشارها و تحریم های ظالمانه سعی در ایجاد نا امیدی و یاس در دل مردم ایران را داشتند که به این توفیق نرسیدند.
آیت الله سلیمانی تصریح کرد: مردم ایران این فشارهای اقتصادی را جدا از انقلاب و نظامشان دانستند و با دشمن شناسی عمیق و به موقع در صدد برهم زدن این نقشه شوم بر آمدند.
عضو خبرگان رهبری بیان کرد: هم زمانی حمله تروریستی مسیر خاش - زاهدان با اجلاس ورشو در لهستان نشان از این امر داشت که دشمنان انقلاب اسلامی از اینکه ملت ایران هر روز منسجم تر و در حال پیشرفت است نگران و به ستوه آمده اند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: دشمنان با این اقدام تروریستی سعی در ایجاد نفاق و جدایی بین مردم را دارند که در این امر دشمن شناسی بسیار مهم و قابل توجه است.
آیت الله سلیمانی بیان کرد: ریخته شدن خون این شهدا در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی این پیام را به ما می رساند که هرجا نیاز برای رشد و پرورش این شجره طیبه یعنی انقلاب اسلامی نیاز به دادن خون باشد فرزندان این مرز و بوم آماده جان نثاری هستند.
نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: توجه به این مساله و ساخت المانی به منظور نخستین شهدای گام دوم انقلاب می تواند در بیان فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مهم باشد.
عضو خبرگان رهبری به حضور چشمگیر مردم اصفهان در تشیع پیکر پاک شهدای حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان اشاره کرد و اظهار داشت: مردم شهید پرور اصفهان نشان دادند که مردم همواره قدردان خون شهدا و آرمان انقلاب اسلامی هستند.
آیت الله سلیمانی شیعه و سنی را دو بازوی پیوسته به یکدیگر عنوان کرد و گفت: شیعه و سنی دو بازو توانمند و مشت گره خورده ای بر دهان دشمنان هستند که هیچگاه چنین جنایاتی را به حساب این مردمان شریف نمی گذاریم.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم بیان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره جلوه ای از ایثارگری و مجاهدت ملت ایران در مقابل استکبار بوده است.
سردار امان الله گشتاسبی ادامه داد: فرهنگ شهادت، ایثار و مجاهدت امروز رمز موفقیت جمهموری اسلامی به حساب می آید و برکات امروز انقلاب اسلامی در گرو این فرهنگ زیباست.
وی تصریح کرد: دشمنان نظام با دین و اسلام مشکل دارند و در صدد آسیب زدن به این مساله هستند بنابراین شهادت جمعی از جوانان در حمله تروریستی اخیر نشان می دهد که جوانان انقلابی ایران بیدار و هوشیارند و فریب دشمن را نخواهند خورد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: انسجام و وحدت عامل مهمی در رسیدن به اهداف بزرگ و آرمان های انقلابی این نظام است.
به گزارش ایرنا، عوامل گروهک تروریستی جیش العدل وابسته به گروه القاعده شامگاه چهارشنبه با حمله انتحاری به اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران در جاده زاهدان - خاش 27 نفر را شهید و 12 نفر را زخمی کردند.
9914**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اصفهان انقلاب اسلامی ایران فرهنگ ایثار و شهادت لهستان نماینده ولی فقیه 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است

  محمد کرمی   در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: خدای متعال منت به مردم ایران نهاد و ادامه‌ حرکت انبیاء و ائمه را برای پیاده کردن اسلام در کل دنیا به عهده آنها قرار داده، اکنون ما برای پیاده کردن این میدان آمده ایم که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تاکنون این موضوع را به خوبی رهبری کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروز جبهه حق به سرعت در حال پیشرفت است‌؛ مسلما جبهه شیطان با تمام وجود و با همه‌ مکر و حیله به میدان آمده اما پیروز این میدان، انقلاب اسلامی و اسلام است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز ملت ایران وصل به خداوند است و هرکسی که به خداوند وصل باشد از هیچ قدرتی واهمه ندارد به طوریکه رهبری انقلاب وقتی تصمیم می‌گیرد، رژیم صهیونسیتی را با همه‌ جنایاتی که در حال ارتکاب است و به قوانین بین‌المللی پایبند نیست، تنبیه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هنگامی که هدایت های عالمانه رهبر معظم انقلاب و اراده ملت ایران با هم می‌شوند، حیله دشمنان را در هم می‌شکند بنابراین این نتیجه اتکای به خداوند متعال است.

کرمی ادامه داد: ما باید امروز افتخار کنیم که در نظامی قرار گرفته ایم که به جز رضای الهی به چیزی فکر نمی کند.

وی با اشاره به اینکه امروز مسوولیت در نظام اسلامی با هدف رسیدن به رضای الهی است، عنوان کرد: ما می‌خواهیم در همه حوزه‌های، علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی الگوی بی‌بدیل برای دنیا باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند