Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اعزام کاروان زوج‌های دانشجویی این دانشگاه به مشهد مقدس، گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای شرکت در مراسم جشن ازدواج دانشجویی که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود، ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: 700 نفر از زوج‌های دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله نخست این اعزام‌ها و در قالب ۴ کاروان بزرگ از استان‌های اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری و هرمزگان روز گذشته (جمعه ۳ اسفندماه) به مشهد مقدس اعزام شدند.

دکتر کلانتری با اشاره به استقبال پرشور مسئولان دانشگاهی و استانی از اعزام کاروان زوج‌های دانشجویی گفت: کاروان‌های دانشجویی طی دو روز گذشته با استقبال روسای مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان استانی، خانواده معظم شهدا، اساتید و دانشجویان از کنار مزار شهدای گمنام آرمیده در واحدهای دانشگاهی به مشهد مقدس اعزام شدند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهارداشت: کاروان زوج‌های دانشجو روز گذشته پس از ورود به مشهد مقدس به صورت دسته جمعی به حرم مطهر حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) مشرف شدند و ویژه برنامه معنوی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در رواق حضرت زهرا (س) برگزار شد. زوج‌های دانشجو پس از شرکت در این مراسم در مهمانسرای حرم مطهر حضور یافتند.

وی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت تفاهم میان زوجین، مهارت‌های اداره زندگی، فرزندآوری و فرزند پروری، سبک زندگی ایرانی و اسلامی برای زوج‌های شرکت کننده در این دوره‌ها خبر داد و گفت: مراسم جشن ازدواج دانشجویی ساعت 18 تا 20 امروز در تالار صبا مشهد مقدس برگزار می‌شود، همچنین قرار است در این مراسم با حضور روسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس و هرمزگان از زوج‌های دانشجو با مهریه کم، دانشجویان حائز رتبه‌های علمی برتر و زوج‌های عضو خانواده معزز شهدا تجلیل شود.

دکتر کلانتری با اشاره به مراحل بعدی اعزام زوج‌های دانشجو به مشهد مقدس خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سه کاروان زوج‌های دانشجو از سایر استان‌ها در روزهای ۶، ۹ و ۱۸ اسفندماه به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، افشین غنی‌زاده سرپرست به همراهی مرتضی کهراریان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در راستای تعامل و همکاری با سازمان‌ها، ارگان‌ها، صاحبان صنایع و شرکت‌های فعال تفاهم‌نامه همکاری با نمایندگان معاونت علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه و شرکت بیمه زندگی خاورمیانه امضا کردند.

افشین غنی‌زاده با تأکید بر اهمیت ارتباط دانشگاه در راستای سیاست‌های کلان آموزشی، پژوهشی فرهنگی و اقتصادی با اشاره به فعالیت‌های مشترک در زمینه‌های مختلف مورد توافق طرفین اظهار کرد: هدف از این تفاهم‌نامه‌ها دستیابی به موضوعات مهم و مورد توافق طرفین است که با مذاکرات قبلی مشخص شده و در تحقق موضوعات مورد توافق طبق مفاد تفاهم‌نامه اقدام می‌کنیم.

وی افزود: در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام مقدس اسلامی و به‌منظور بهره‌مندی نظام‌مند از خرد جمعی، همکاری و ارتباط بین دانشگاه‌ها، ارگان‌ها، صنایع و شرکت‌های مختلف ازجمله معاونت علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه و شرکت بیمه زندگی خاورمیانه می‌تواند به ارتقای کمی و کیفی اهداف و برنامه‌های مشترک طرفین یاری رساند؛ بنابراین با امضای این تفاهم‌نامه‌های همکاری، در این مسیر گام برمی‌داریم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی برای استمرار ارتباط سازمان‌یافته مابین طرفین به‌منظور برطرف کردن نیاز‌های متقابل را از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه برشمرد.

به گزارش آنا،‌ تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با معاونت علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه به مدت سه سال در هفت ماده ۴ تبصره بوده و به امضای غنی‌زاده نماینده دانشگاه و غلامعلی یاربیگی نماینده ناحیه مقاومت سپاه همچنین تفاهم‌نامه با شرکت بیمه زندگی خاورمیانه نیز به مدت دو سال در ۸ ماده و دو تبصره به امضای رئیس دانشگاه و سیامک حبیبی مدیر توسعه شرکت بیمه زندگی خاورمیانه رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود