Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس تهران بزرگ، از دستگیری باند سارقان سابقه دار و حرفه‌ای منزل خبر داد که پس از شناسایی محل‌های سرقت در شمال و شمال غرب تهران اقدام به سرقت می‌کردند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان سردار حسین رحیمی در توضیح این خبر اظهار داشت:در پی چندین فقره سرقت منازل در شمال و شمال غرب تهران بویژه در محدوده حوزه کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس، موضوع به صورت ویژه جهت شناسایی و دستگیری این گروه از سارقان در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳۴ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مالباختگان با حضور در کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در اظهاراتش به مأموران عنوان کرد: با توجه به تصاویر دوربین‌های مداربسته، سارقان ساعت ۲۰:۳۷ وارد منزل بنده شده و ۲۰:۵۷ با سرقت تمامی اموال داخل گاوصندوق شامل پول، ارز، طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون تومان خانه را ترک کردند". مالباخته‌ای دیگر نیز در اظهاراتش به مأموران گفت:: "بنده به همراه اعضای خانواده در مسافرت بودم که با تماس همسایه‌ها متوجه شدم که خانه ام مورد سرقت قرار گرفته است؛ در مراجعت به خانه متوجه شدم که سارقان با تخریب درب منزل اقدام به سرقت بیش از ۱۰۰ میلیون تومان طلا و ارز از داخل خانه کردند ".

با انجام اقدامات ویژه پلیسی و بهره گیری از تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته‌های چندین محل سرقت، موفق به شناسایی گروهی از مجرمین سابقه دار در ارتکاب جرایم مختلف شدند. مأموران اطلاع پیدا کردند که اعضای این گروه از سارقان، مجموعه‌ای از جرایم مختلف را در سوابق خود دارند؛ از جمله شش عضو این گروه دارای سابقه ارتکاب جنایت و قتل عمد هستند که پس از اخذ رضایت اولیای دم و سپری شدن محکومیت از زندان آزاد شدند؛ همچنین در بررسی سوابق اعضای شناسایی شده این گروه از سارقان، مأموران اطلاع پیدا کردند که این شخص تاکنون ۶۵ بار به اتهام ارتکاب جرایم مختلف از سوی پلیس دستگیر و روانه‌ی زندان شده است.

با شناسایی تمامی اعضای این گروه از سارقان و نهایتا شناسایی مخفیگاه آن‌ها در خانه‌ای ویلایی در منطقه صفادشت، مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس ضمن هماهنگی با مقام قضایی و طی یک عملیات ضربتی اقدام به دستگیری ۱۳ مرد و ۲ خانم عضو این گروه از سارقان منازل کردند. در همان تحقیقات مقدماتی مشخص شد که اعضای خانم این گروه از سارقان منزل، وظیفه شناسایی محل‌های سرقت را بر عهده داشته و به شیوه پرسه زنی و زاغ زنی، خانه‌هایی را که ساکنان آن در محل سکونتشان حضور نداشتند شناسایی و در ادامه، دیگر اعضای گروه سرقت از منازل را انجام می‌دادند.

با دستگیری متهمان و اعتراف صریح آن‌ها به ده‌ها فقره سرقت منزل در شمال و شمال غرب تهران، مأموران موفق به شناسایی بیش از ۱۴ محل سرقت شدند که در ادامه متهان جهت ادامه تحقیقات و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی، در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت:: تمام سارقان بویژه سارقان خشن که زمینه سلب آرامش و امنیت شهروندان می‌شوند بدانند که پلیس با قاطعیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهر و شهروندان را برهم بزنند برخورد خواهد کرد و پلیس در این خصوص با هیچ فردی شوخی ندارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راه پلیس د دستگیری سارق تهران سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان مراغه مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و بررسی های به عمل آمده در نهایت ماموران  کلانتری ۱۱ موفق شدند ۳ نفر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چند عملیات منسجم آنها را دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد: در بازجویی های فنی و تخصصی پلیسی متهمان به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی یک نفر مالخر اعتراف و ضمن دستگیری مالخر از مخفیگاه آنها موتورسیکلت های سرقتی کشف و پس از شناسايی اموال مسروقه و تاييد مالباختگان اموال به صاحبانشان بازگردانده شدند.

سرهنگ فارسی با بیان اینکه متهمین دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی تحویل داده شدند از شهروندان خواست به توصيه های پليس برای حفظ خودرو و موتورسيکلت خود در پيشگيری از سرقت توجه نموده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک پليس را از طريق تلفن ۱۱۰ مطلع نمايند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور