Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی اللؤلؤة، شیعیان بحرین روز گذشته، جمعه، در اعتراض به تلاش‌های رژیم آل خلیفه در جهت عادی سازی روابط خود با رژیم اشغالگر صهیونیستی، در مناطق مختلف این کشور تظاهرات برپا کردند.

بنا بر گزارش این شبکه، زنان با در دست داشتن تصاویر شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین در منطقه المصلی تظاهرات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تظاهراتی شبانه با شعار «نه به عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها» در مناطق کرانه، ابوصیبع، الشاخوره و المعاییر برگزار شد که در این تظاهرات مردم وفاداری خود به شهدا را اصل و پذیرفتن عادی سازی روابط را خیانت به کشور اعلام کردند.

انتهای پیام/

تظاهرات ضدصهیونیستی مردم بحرین+ تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحرین رژیم صهیونیستی تظاهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به علت اعتراض ها در ونیز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما خراسانی زاده افزود: یکی از جریان‌سازترین اتفاقات این دوره،  افتتاح نشدن غرفه رژیم صهیونیستی است که علی‌رغم ارائه آثارشان، با نصب یک بنر نوشته‌اند که تا زمان آتش‌بس در غزه و یا به قول خودشان آزادی گروگان‌ها غرفه را افتتاح نمی‌کنند. در واقع علت اصلی عدم افتتاح غرفه رژیم صهیونیستی، ترس از اعتراضات عمومی در حمایت از مردم فلسطین است؛ و در این چند روز هم تجمعات زیادی در مقابل غرفه این رژیم صورت گرفته.

وی تصریح کرد: جمع آوری امضا در ونیز علیه جنایات رژیم صهیونیستی از ۸ هزار به ۲۳ هزار امضا رسیده و این روز‌ها خیلی از هنرمندان، کیوریتور‌ها و فعالان عرصه هنر اعتراض جدی خود را با این امضا نشان می‌دهند.

رئیس غرفه ایران در دوسالانه هنر ونیز گفت: غرفه کشور ما هم پرچمدار اعتراضات نسبت به رژیم صهیونیستی برای کودک‌کشی در غزه است که با رویکرد انسانی در زمینه فجایع اخیر غزه، قرابت دارد.

دیگر خبرها

  • فیلم| تظاهرات اردنی‌ها مقابل سفارت رژیم صهیونیستی
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • دو روایت متفاوت ضدانقلاب از یک حادثه
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • خارج کردن پیکر ۲۸۳ شهید دفن شده در گور جمعی بیمارستان ناصر خان یونس
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به علت اعتراض ها در ونیز