Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه‌های استقلال و صنعت نفت آبادان در آرای جدید اعلام شده توسط کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، محکوم شدند. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون، آرای جدید خود را به شرح زیر صادر کرد:

* باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال محکوم به پرداخت 350 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق علی اصغر قربانعلی‌پور در مهلت 30 روز از تاریخ قطعیت دادنامه  صادر می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته وضعیت در خصوص خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، مواجه با تکلیفی نمی‌باشد. در صورت عدم پرداخت محکوم به در مهلت مقرر، مجازات یا مجازات‌های مقرر در ماده 89 مقررات انضباطی نسبت به محکوم علیه اعمال خواهد شد.

رأی فوق ظرف مهلت هفت روز از تاریخ این ابلاغ، قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

* باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان محکوم به پرداخت 140 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق حمید طاهری‌فرد کرد. کمیته وضعیت در خصوص خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، مواجه با تکلیفی نمی‌باشد.

محکومیت تراکتورسازی و استقلال خوزستان

 

* باشگاه پاس همدان محکوم به پرداخت 70 میلیون ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده قرارداد در حق مسعود رمضانی شد. در صورت عدم پرداخت توسط باشگاه در مهلت مقرر، مجازات یا مجازات‌های مقرر در ماده 89 مقررات انضباطی و ماده 13 مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب 1396 نسبت به محکوم علیه، اعمال خواهد شد.

* باشگاه خونه‌به‌خونه بابل محکوم به پرداخت 1/800/000/00 ریال بابت اصل خواسته خواهان ناصر سالاری و پرداخت مبلغ 36 میلیون ریال  بابت هزینه دادرسی شد. در صورت عدم پرداخت توسط باشگاه در مهلت مقرر، مجازات یا مجازات‌های مقرر در ماده 89 مقررات انضباطی و ماده 13 مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب 1396 نسبت به محکوم علیه، اعمال خواهد شد.

رأی فوق ظرف مهلت هفت روز از تاریخ این ابلاغ، قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم خونه به خونه صنعت نفت آبادان فدراسیون فوتبال ایران استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم خونه به خونه صنعت نفت آبادان فدراسیون فوتبال ایران استقلال تهران تیم خونه به خونه صنعت نفت آبادان فدراسیون فوتبال ایران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان

به گزارش "ورزش سه"، پرونده شکایت بازیکنان و مربیان سابق توسط باشگاه‌ها روز به روز اعلام و بیشتر می‌شود که در جدیدترین احکام کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، ذوب‌آهن اصفهان محکوم شد.

در جدیدترین رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال عنوان شده «در پی شکایت آرمان قاسمی از باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 15 میلیارد و 970 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 609 میلیون و 255 هزار و 500 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 9 میلیارد و 580 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.»

آرمان قاسمی که طی لیگ‌های 21 و 22 در ذوب‌آهن عضویت داشت و فصل گذشته 13 بازی برای سبزپوشان اصفهان انجام داد، اکنون باشگاه سابق خود را محکوم کرده است.

این مدافع 34 ساله در حالی باشگاه ذوب‌آهن را با شکایت میلیاردی محکوم کرده که در فصل جاری عضو هیچ‌یک از باشگاه‌های لیگ برتری نیست.

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • آرای کمیته انضباطی برای تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • از الزام به "مرده‌شویی" تا "ساخت آهنگ"/ مجازات تکمیلی و جایگزین حبس هم باید باضابطه باشد
  • حکم کمیته انضباطی برای مربی جنجالی استقلال صادر شد
  • جریمه نقدی برای هاشمی نسب