Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@17:18:04 GMT

دستگاه های پخش ویدئو هم هوشمند شدند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۵۵۰۳

دستگاه های پخش ویدئو هم هوشمند شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، دستگاه های پخش ویدئوی مذکور از سری AVENTAGE RX-A ۸۰ بوده و به سیستم صوتی هوشمند SURROUND مجهز هستند.

دستگاه هایی که همراه با این قابلیت تولید شده اند به ترتیب RX-A۱۰۸۰، RX-A۲۰۸۰، RX-A۳۰۸۰ ، RX-A۸۸۰ و  Pre-amp CX-A۵۲۰۰ نام دارند.

مهم ترین قابلیت این سیستم صوتی هوشمند، تنظیم اصوات محیطی هر صحنه از فیلم است تا گفتگوهای شخصیت های کلیدی هر بخش از فیلم به طور واضح قابل شنیدن باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار به طور آنی و صحنه به صحنه و با تحلیل دیالوگ ها، صداهای جانبی و تنظیمات هر کانال صدا صورت می گیرد.

این دستگاه های گیرنده قادر به تهیه یک بانک داده از صحنه های سینمایی و پردازش خودکار صدای هر صحنه برای ارتقای خروجی صوتی نهایی هستند. دستگاه های مذکور از فناوری های دالبی اتمز و دی تی اس هم پشتیبانی می کنند. سازگاری با شبکه های وای – فای، خروجی اچ دی ام آی برای اجرای بازی های ویدئویی و پخش دی وی دی های فوق دقیق، از جمله امکانات این دستگاه هاست که قیمت آنها از حداقل ۱۳۶۵ دلار تا حداکثر ۳۰۰۰ دلار در نوسان است.

کد خبر 4549557

منبع: مهر

کلیدواژه: رسانه دیجیتال ژاپن هوشمندسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه پرورش هوشمند گیاهان طراحی شد

مانی نادعلی، دانش آموز کلاس نهم دبستان و شرکت کننده هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: محصول پرورش هوشمند گیاهان غیر بومی را طراحی کرده ایم، برای اولین بار داخل ایران انجام شده و به کمک سنسور‌هایی که روی دستگاه نصب شده اطلاعات حوزه‌های خاک و آب را جمع آوری می‌کنند که اگر امکان بروز بارش باران تا ساعات آینده وجود دارد آبیاری به تعویق بیفتد تا صرفه جویی در آب اتفاق بیفتد.

وی افزود: دستگاه ما انرژی خود را به کمک پنل خورشیدی که خودمان هوشمندسازی کرده ایم فعالیت می‌کند و هر طرفی که آفتاب حرکت کند پنل هم حرکت خواهد کرد تا ماکسیمم انرژی خورشید را دریافت کند.

نادعلی تصریح کرد: دوربینی را روی محصول خود داریم تا پنل خورشیدی در حال گردش بتواند بهترین نقطه را برای جذب انرژی نور خورشید را پیدا کند و همین عکس‌ها برای کشاورز و هوش مصنوعی ارسال می‌شود تا هوش مصنوعی سلامت گیاه را ارزیابی کند و در صورت سلامتی پیام سلامتی ارسال می‌کند و در صورت وجود آفت در گیاه زنگ خطر را اعلام خواهد کرد.

دانش آموز کلاس نهم دبستان و شرکت کننده هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران ادامه داد: در حال تهیه داده برای تمام گیاهان و شرایط نگهداری و کنترل آنها هستیم.

وی گفت: گیاهان غیربومی در صورت ورود به ایران چندین برابر مراقبت بیشتر نیازمند هستند، دستگاه ما به صورت کامل و اتوماتیک کار مراقبت را انجام می‌دهد و دیگر لازم نیست افراد روی روند رشد نظارت داشته باشند. برای هر فصل مختلف برنامه نیازمند گیاه مورد نظر باید نصب شود تا دستگاه به صورت اتوماتیک کنترل را برعهده بگیرد، دستگاه به صورت خانگی داخل گلدان و باغچه منازل و کشت صنعتی در باغ‌ها کارایی دارد، هم اکنون این دستگاه تجاری سازی نشده است و نسخه پنجم آن در حال ساخت برای باغچه هاست که مسئولیت کامل یک درخت را برعهده بگیرد و مراقبت کامل را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • دستگاه پرورش هوشمند گیاهان طراحی شد
  • نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای
  • (ویدئو) چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • سیستم عامل هوشمند چینی معرفی شد
  • کتری هوشمند شیائومی چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • شهری که برای ۱۰۰ سال آینده طراحی شد
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد