Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تایباد گفت: 9 قطعه پرنده وحشی و زینتی قاچاق در یکی از واحدهای صنفی این شهر کشف و ضبط شد.

سید علی قیصری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه سودجویان از سردی هوا و بارش برف در منطقه سوء استفاده کرده و با برپایی دام، تعداد زیادی پرنده وحشی و زینتی را صید کرده اند بلافاصله چند اکیپ عملیاتی برای رسیدگی به این امر به محلهای اعلامی اعزام شدند و فرد مورد نظر را دستگیر و پرنده های وحشی و زینتی را کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این پرندگان شامل پنج قطعه کبک وحشی، دو قطعه چکاوک وحشی و دو قطعه مینای وحشی بودند که به اداره محیط زیست شهرستان تحویل داده شدند و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی سپرده شد.
شهرستان 120 هزار نفری تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
1922/7494

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي محيط زيست قاچاق پرنده تايباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاق ۱۴ هزار و ۲۰۰ عدد لوازم جانبی موبایل به ارزش سه میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.   سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا‌های قاچاق کشف شده و پلمب و نصب بنر تخلف بر سر در واحد، متهم را به پرداخت شش میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی (معادل دو برابر ارزش کالا) محکوم کرد.   او یادآور شد: بازرسان اداره صنعت و معدن و تجارت به همراه نماینده تعزیرات حکومتی در بازرسی از انبار موبایل فروشی در مشهد، با کشف کالا‌های قاچاق، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد
  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد 
  • کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد
  • کمبود آب شرب سه روستای تایباد خراسان رضوی برطرف شد
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • عکس دلخراش از زن پیرانشهری که هدف حمله خرس شد
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند