Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ادهم کرد زابلی مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها دوم تا سوم اسفند با حضور ۵۰ ورزشکار تیم‌های البرز، مرکزی، سمنان، بوشهر و سیستان و بلوچستان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم سیستان و بلوچستان پس از شکست استان‌های مرکزی و سمنان موفق شد به عنوان تیم دوم به مرحله بعد راه پیدا کند و در دور دوم پس از پیروزی مقابل تیم سمنان و شکست در مقابل البرز موفق کسب مقام سومی کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/گ

کسب مقام سوم کشوری  تیم بیسبال سیستان و بلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل صفری ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه طی هفته بزرگداشت مقام معلم، یک هزار معلم در مدارس استان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت، ابراز داشت: تلاش شد تا دانش آموزان در این مهم نقش محوری داشته و خودشان پیش‌قدم در تکریم مقام معلم شوند.

وی ضمن بیان اینکه به دنبال اعتلای فرهنگ عمومی تمرین منزلت معلم در جامعه هستیم، افزود: معتقدیم با شناخت شأن و احترام معلم آن جامعه به پیشرفت و ترقی خواهد رسید.

رئیس انجمن اولیا و مربیان استان سمنان ضمن بیان اینکه با تکریم مقام معلم دروازه‌های پیشرفت به روی جامعه گشوده خواهد شد، ابراز داشت: هفته معلم فرصتی که مسئولیت جامعه نسبت به معلمان را یادآوری کنیم.

صفری ضمن بیان اینکه تکریم معلم باید به یک فرهنگ همگانی تبدیل شود، تصریح کرد: تکریم معلمان در مدارس باعث انتقال این فرهنگ به خانواده به عنوان جامعه کوچک‌تر و سپس از آنجا به کل جامعه تسری پیدا کند.

وی ضمن بیان اینکه شوراهای انجمن اولیا و مربیان مدارس در شهرها، بخش‌ها و روستاها فعال هستند، افزود: برنامه‌ریزی لازم برای تجلیل مقام معلم از سوی این شوراها در دست اقدام است.

کد خبر 6088524

دیگر خبرها

  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • (ویدئو) بزهای کوهی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است