Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:37:38 GMT

طرح قرآنی کوثر در استان گلستان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۵۵۹۷

طرح قرآنی کوثر در استان گلستان اجرا می‌شود

مدیر دفتر آستان قدس رضوی در استان گلستان گفت: همزمان با میلاد حضرت زهرا(س)، برنامه هم‌خوانی قرآن‌کریم با عنوان "کوثر رسول الله" در سطح استان گلستان اجرا می‌شود. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سید حسین علوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری طرح " کوثر رسول الله" اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت زهرا(س) و در راستای همراهی و پیشبرد فعالیت‌های قرآنی، برنامه‌ای با عنوان "کوثر رسول الله"، هم‌خوانی قرآن‌کریم به صورت دسته‌جمعی و اهدای ثواب آن با ساحت اطهر حضرت زهرا(س) با مشارکت همه دستگاه‌های فرهنگی مذهبی کشور در ایام ولادت ایشان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا، مرکز قرآنی آستان قدس رضوی در نظر دارد با همکاری و تعامل ارگان‌ها و موسسات مرتبط قرآنی نسبت به برگزاری مجموعه‌ای از فعالیت‌های قرآنی با زمینه توجه و توسل مردم به حضرت زهرا(س) تلاوت قرآن کریم در این ایام در سطح استان برگزار کند.

مشهد| قرآن نفیس خطی به موزه آستان قدس رضوی اهدا شدآزمون سراسری قرآن کریم در اردبیل برگزار می‌شود‌اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور ثبت رسمی شد

مدیر دفتر آستان قدس رضوی در گلستان تصریح کرد: این طرح با محوریت ترویج تلاوت قرآن کریم و برپایی محافل قرآنی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

علوی خاطر نشان کرد: این طرح به صورت همزمان در حرم مطهر رضوی، اماکن متبرکه، مساجد کل کشور به صورت هم‌خوانی دسته جمعی و تلاوت بیش از 500 هزار مرتبه سوره یاسین در شب ولادت حضرت زهرا(س) به صورت سراسری در همه  نقاط کشور و استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در آیین اختتامیه مسابقه‌های فرهنگی و قرآنی مسطورا شهرستان خواف گفت: پیشگیری مقدم بر درمان است و برای کاهش و یا رفع تبعات آسیب‌های اجتماعی باید هزینه‌های زیادی از بیت المال و بخش‌های مختلف صرف شود ولی با افزایش انس و الفت مردم و خانواده‌ها با قرآن می‌توان با هزینه‌های بسیار کمتر از این آسیب‌ها پیشگیری کرد. حجت الاسلام هادی صاحبقرآنی افزود: طرح ملی «زندگی با آیه ها» با عنوان «مسطورا» در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری با هدف اقامه جهاد تبیین قرآنی، گفتمان‌سازی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمان فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه قشر‌های مردم از سال گذشته در سطح کشور و خراسان رضوی آغاز شده و به مدت سه سال در حال اجرا است. وی افزود: طرح مسطورا یعنی سطر به سطر زندگی با آیه‌های قرآنی، به گونه‌ای که آیه‌های قرآن به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود. در پایان مسابقه‌های فرهنگی و قرآنی مسطورا در خواف که به همت اداره تبلیغات اسلامی و با مشارکت شرکت اپال پارسیان سنگان برگزار شد از ۶۰ نفر از شرکت کنندگان و قاریان برتر با اهدای هدایایی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی