Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@13:09:27 GMT

آماری جالب درباره سه بازیکن استقلال

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۵۶۱۷

 تیم فوتبال استقلال تهران از هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر موفق شد میهمانش پارس جنوبی جم را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد تا ۳۱ امتیازی شده و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کند.

شاگردان شفر در حالی برنده این بازی مهم شدند که یکی از گلهای آنها توسط بازیکن حریف زده شد و دیگر گل شان توسط بازیکنی به ثمر رسید که نخستین حضورش در جمع آبی‌پوشان را تجربه می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیاندا پاتوسی بازیکن خبرساز آبی پوشان که با کش و قوس فراوان مجوز بازی‌اش از سوی سازمان لیگ صادر شد، نه تنها باعث شد بازیکن پارس جنوبی به اشتباه دروازه خودی را باز کند، بلکه خودش زننده گل دوم استقلال بود تا برای اولین بار و در نخستین بازی‌اش با پیراهن استقلال برای این تیم گلزنی کرده باشد.

پیش از این اسماعیل گونکاولس دیگر بازیکن جدید آبی پوشان که در نیم فصل دوم به خدمت گرفته بودند هم در همان نخستین بازی‌اش برای این تیم موفق به گلزنی شده بود.

مرتضی تبریزی هم یکی دیگر از بازیکنان استقلال است که در نخستین حضورش در زمین با پیراهن استقلال موفق به گلزنی شد. تبریزی در هفته سوم و مقابل تراکتورسازی این کار را انجام داد.

تبریزی، ایسما و پاتوسی ۳ بازیکن این فصل آبی پوشان هستند که در اولین حضورشان در ترکیب آبی پوشان موفق به گلزنی شده‌اند تا از این نظر آمار جالب توجهی داشته باشند.

استقلال تنها تیم در لیگ برتر است که ۳ بازیکن این تیم در اولین حضورشان در بازیهای آنها موفق به گلزنی شده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر پارس جنوبی جدول بازی سازمان لیگ نیم فصل دوم زمین استقلال بازیکنان استقلال پاتوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا این دو بازیکن رئال حاضر نشدند پنالتی بزنند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش رئال مادرید موفق شد سیتی را در ضربات پنالتی با نتیجه ۴-۳ شکست دهد. بازی در وقت‌های قانونی ۱-۱ شده بود.

بنابر روایت ورزش سه، در رئال لوکا مودریچ پنالتی اول را خراب کرد ولی ۴ بازیکن دیگر موفق به گل کردن پنالتی خود شدند تا رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

داویده آنچلوتی، دستیار کارلتو، در پایان بازی در مورد ترتیب ضربه زنندگان رئال گفت: «دقایقی مانده به ضربات پنالتی در ذهن خودم کسانی که می‌توانستند پنالتی بزنند را مرور کردم. مودریچ، بلینگام، ناچو و لوکاس برایم واضح بودند ولی روی فده نیز نظرم مثبت بود. وقتی با او حرف زدم گفت بسیار بسیار خسته است و توان پنالتی زدن ندارد. در نهایت قرار شد رودیگر پنالتی آخر را بزند.»

کارلو آنچلوتی هم گفت که روی ادر میلیتائو نیز نظر مثبت داشتند ولی او درخواست کرد پنالتی نزند. دلیلش شناخت ادرسون روی او بود و اینکه اعتقاد داشت در تمرینات تیم ملی برزیل به اندازه کافی روی پنالتی‌های وی اشراف پیدا کرده و بهتر است او در میان ضربه زنندگان نباشد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896730

دیگر خبرها

  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • چرا این دو بازیکن رئال حاضر نشدند پنالتی بزنند؟
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • پوستر جالب سرخ‌پوشان؛ بازگشت بچه جنوب پرسپولیس به آبادان + عکس
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)
  • دقیقی با خاطرات شیرین گلزنی مقابل استقلال
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور