Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛عباس امینی زاده در آیین بهره برداری و الحاق ۴۱ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه های شهر و شهروندان بندرعباسی موضوع حمل و نقل عمومی بوده که طی سال های اخیر همواره مورد تقاضا قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص آب و هوایی، بالا بودن اصطحلاک در بندرعباس و از آن جایی که حدود هشت سال از آخرین الحاق ها به ناوگان حمل و نقل عمومی بندرعباس می‌گذشت، در صدد رفع این مشکل بودیم که اکنون شاهد اتفاقات قابل توجهی در این زمینه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بندرعباس همچنین بیان کرد: پس از هم اندیشی و استفاده از نظر کارشناسان خبره حوزه حمل و نقل به این نتیجه رسیدیم که وارد راه اندازی ناوگان حمل و نقل شهری انبوه بر(بی آر تی) شویم که در این زمینه نیز اتوبوس‌های لازم جهت پروژه بی آر تی خریداری شده و به زودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم.

این مقام مسئول همچنین عنوان کرد: علاوه بر راه اندازی پروژه بی آر تی، اکنون نیز نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در خطوط و مسیرهای فرعی شهر نیز با خریداری ۴۱ دستگاه اتوبوس اسکانیا به بهره برداری می رسد.

شهردار بندرعباس با اشاره به اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی جهت کمک به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و اجرای فاز نخست طرح جامع حمل و نقل عمومی گفت: اتوبوس های خریداری شده جهت خطوط و مسیرهای فرعی ۴۱ دستگاه بوده که ظرفیت روزانه ۵۵ هزار سفر درون شهری را ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر اینکه بهره برداری از این اتوبوس ها تقریبا تمام محلات و مناطق حاشیه ای شهر را تحت پوشش ناوگان حمل و نقل درون شهری قرار داده ایم، افزود: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته و برنامه های پیش‌رو سامان بخشی لازم به حوزه حمل و نقل عمومی شهر بندرعباس انجام شود.

اضافه می‌شود، امروز با حضور معاون وزیر کشور و جمعی از مسئولین محلی و استانی ۶۶ پروژه عمران شهری شهرداری بندرعباس با اعتباری بالغ بر ۹۲۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس پوشش حمل و نقل حمل و نقل عمومی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دستگاه ماموگرافی هالوژیک بیمارستان کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رئیس بیمارستان کیش گفت: دستگاه ماموگرافی هالوژیک با قابلیت تصویربرداری سه بعدی از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد کیش خریداری و به بهره برداری رسید.

امید براتی، سرطان سینه را دومین علت مرگ و میر بانوان در کشور برشمرد و گفت: خرید این دستگاه از چهار سال گذشته در دستور کار بیمارستان کیش قرار گرفته بود و با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و تامین ارز نیمایی توسط وزارت بهداشت و درمان، خریداری و در بیمارستان کیش نصب و به بهره برداری رسید.

مسئول تجهیزات پزشکی بیمارستان کیش نیز گفت: دستگاه ماموگرافی هالوژیک، دیجیتال سه بعدی و مجهز به پدل هوشمند است.

مهشاد پازوکی افزود: قابلیت شناسایی نود و پنج درصدی و تشخیص ضایعات و کاهش فشار بر بیمار در زمان تصویربرداری از ویژگی‌های این دستگاه ماموگرافی است.

رئیس مرکز بهداشت کیش نیز در مراسم بهره برداری از دستگاه ماموگرافی هالوژیک بیمارستان کیش با اشاره به ضرورت و اهمیت غربالگری و تشخیص به موقع سرطان سینه، گفت: در کشور ما از هر صد هزار زن، در حدود بیست نفر به سرطان مبتلا هستند.

اسدالله احمدی، افزود: تجهیز بیمارستان کیش به دستگاه ماموگرافی علاوه بر شناسایی به موقع بیماری افراد می‌تواند نقش تاثیر گذاری در روند بهبود بیماران داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آیین بهره برداری از 40 اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور
  • بهره برداری از دستگاه ماموگرافی هالوژیک بیمارستان کیش
  • ورود اولین سری اتوبوس های برقی به چرخه حمل و نقل عمومی کشور؛ ایستگاه اول کرج
  • بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور در کرج
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه
  • بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور و ۴۰ دستگاه اتوبوس
  • شهرداری تهران چطور می خواهد مشکل کمبود اتوبوس را حل کند؟
  • بیش از ۱۰ هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در استان تهران کنترل شد ​
  • بازسازی ۴۰ دستگاه اتوبوس در تبریز
  • ورود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمات رسانی در مشهد