Web Analytics Made Easy - Statcounter

شوخی و کری خوانی با ناکامی رقیب، بسته به مرز جغرافیایی خاصی نبوده و امری مرسوم در سراسر دنیاست.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه پرسپولیس با نمایشی خیره کننده در لیگ قهرمانان به فینال رسید و تا آستانه قهرمانی نیز پیش رفت، اما آنها در آخرین گام مغلوب کاشیما آنتلرز ژاپن شده و نتوانستند برای اولین به قهرمانی در معتبرترین تورنمنت قاره کهن دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از شکست در فینال، پروژه استفاده از پرچم ژاپن برای کری خوانی با پرسپولیس از سوی هواداران تراکتورسازی در استادیوم آزادی و دیدار آنها برابر قرمزپوشان پایتخت کلید خورده و به دیگر استادیوم های کشور نیز انتقال یافت. هواداران تیم هایی چون استقلال و سپاهان نیز در ادامه با پرچم ژاپن وارد استادیوم ها شده تا از این طریق برای قهرمان سالهای اخیر لیگ برتر کری بخوانند.

 

 

گرچه این رفتار از سوی برخی مورد انتقاد قرار گرفت، اما یک بررسی ساده نشان می دهد این دست کری خوانی ها امری مرسوم و رایج حتی در معتبرترین لیگ های اروپاست است و معمولا اولتراها از چنین فرصت هایی برای شوخی با رقبای خود به راحتی نمی گذرند؛ گرچه این شوخی خا گاهی همانند تمسخر فاجعه هیسل از سوی هواداران اینتر از مرز یک کری خوانی فوتبالی نیز می گذرد.

 

شکست 0-2 یوونتوس برابر اتلتیکومادرید، آنها را در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار داده است و این ناکامی حالا دستمایه شوخی و کنایه های هواداران نراتزوزی در روزهای اخیر شده است.

 

 

دیگو گودین، مدافع اروگوئه ای اتلتیکومادرید در آستانه انتقال به اینتر قرار دارد و در این میان شیرین ترین اتفاق برای هواداران اینتر، گلزنی او به یوونتوس در لیگ قهرمانان پیش از ورود به باشگاه آنها و در آستانه حذف قرار دادن دشمن همیشگی است.

 

همین اتفاق باعث شد هواداران اینتر در جریان دیدار برابر راپیدوین در لیگ اروپا، با پیراهن مزین به نتیجه 0-2 و نام دیگو گودین، روی اعصاب هواداران یوونتوس پیاده روی کنند.

 

 

اما این تنها مثال از این دست رفتارهای هواداران در سراسر دنیا نیست. هواداران اورتون چند هفته قبل و در جریان دیدار با منچسترسیتی، علیرغم شکست تیم خود در استادیوم ابراز شادی کردند و دلیل آن، کاهش شانس قهرمانی رقیب همشری یعنی لیورپول بعد از سه دهه لیگ برتر با توجه به پیروزی منچسترسیتی بود.

 

حتی پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیما، هواداران تیم اوراواردز ژاپن که رقابتی دیرینه با رقیب پرسپولیس داشتند، در شبکه های اجتماعی نسبت به شکست کاشیما و قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان ابراز امیدواری کردند.

 

 

کاستاس مانولاس، مدافع یونانی رم فصل قبل با گل سرنوشت ساز خود موجبات حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان را فراهم کرد و هنگامیکه دو تیم رم و رئال مادرید در لیگ قهرمانان این فصل برابر یکیگر صف آرایی کردند، مانولاس به شدت مورد تشویق قرار گرفت تا هواداران رئال مادرید اینگونه به بارسلونا طعنه بزنند.

 

 

در جریان دیدار دو تیم در برنابئو و هنگامیکه مانولاس برای گرم کردن وارد زمین شد، وی به شدت مورد تشویق هواداران رئال مادرید قرار گرفت و هنگامی که گوینده ورزشگاه نیز نام او را صدا زد، تشویق یکپارچه وی در ورزشگاه برنابئو طنین انداز شد.

 

لیورپول چند سال قبل تا آستانه فتح لیگ برتر نیز پیش رفت اما اشتباه عجیب استوین جرارد و برابر چلسی و لیز خوردن وی در نهایت نقش مهمی در از دست رفتن عنوان برای مرسی سایدی ها داشت و قابل تصور است که هواداران منچستریونایتد تا سالها از چنین سوژه جذابی برای تمسخر هواداران رقیب نخواهند گذشت.

 

یوونتوس پرسپولیس تهران اینتر میلان اورتون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس پرسپولیس تهران اینتر میلان اورتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیطنت مارکوس تورام در جشن قهرمانی اینتر و قرار دادن پیراهن نراتزوری بر روی پرچم میلان! / فیلم

شیطنت مارکوس تورام در جشن قهرمانی اینتر و قرار دادن پیراهن نراتزوری بر روی پرچم میلان! / فیلم

دیگر خبرها

  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس
  • شیطنت مارکوس تورام در جشن قهرمانی اینتر و قرار دادن پیراهن نراتزوری بر روی پرچم میلان! / فیلم
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا