Web Analytics Made Easy - Statcounter

به عقیده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، آمریکا می‌خواهد ترور را در منطقه به یک مسئله جدی و فراگیر تبدیل کند و باید با آن مقابله جدی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌و گو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به حادثه تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: بین دستگاه‌های امنیتی و عملیاتی برای ارائه گزارش در خصوص حادثه مذکور همخوانی و هماهنگی وجود ندارد و به همیتن خاطر از وزیر کشور خواسته‌ایم که به مجلس بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحت پیشه از شهید و شهادت به عنوان آرمان‌های انقلاب نام برد، اما این را هم گفت که نباید به سادگی اجازه داد که فرزندان و حافظان امنیت این آب و خاک گرفتار کمین‌های تروریستی دشمنان شوند.

وی گفت که وظیفه کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز بررسی همین موضوعات است و امیدوارند که خروجی جلسات آنها منتج به اقدامات پیشگیرانه در خصوص عملیات های انتحاری احتمالی دشمن در آینده شود چون این نوع عملیات‌ها به راهبرد دشمنان ایران تبدیل شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ورود به روند بودجه نویسی و قانون نویسی برای تأمین امنیت مرزها را یکی دیگر از وظایف کمیسیون مذکر در مجلس خواند و عنوان کرد که در خصوص حادثه سیستان هم در سطح مسؤولان نظامی و امنیتی و هم مسؤولان سیاسی و دیپلماتیک کشور به پاکستان هشدار توأم با اخطار داده شده است.

فلاحت پیشه این را نیز گفت که چیزی که اعضای کمیسیون امنیت ملی در مجلس به دنبال آن هستند این است که کشورهای ایران، روسیه، هندوستان، آسیای مرکز و قفقاز یک ابتکار عملی را به وجود بیاورند تا مقابله مشترک با تروریست ها داشته باشند.

به عقیده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، آمریکا می‌خواهد ترور را در منطقه به یک مسئله جدی و فراگیر تبدیل کند و باید با آن مقابله جدی شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا و معاون او در مقاله ای که در روزنامه واشنگتن پست منتشر شد، درباره به خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی این کشور هشدار دادند.

در مقاله واشنگتن پست به نقل از این دو مقام ارشد آمریکایی آمده است: نیروهای آمریکایی در خارج از کشور در برابر تهدید پهپادهایی که در ارتفاع پایین پرواز می‌کنند، آسیب‌پذیر هستند. پایگاه‌های نظامی محلی ما نیز تقریباً هیچ حسگر پهپادی ندارند.

این مقامات افزودند: تا کنون چندین پهپاد در حال پرواز بر فراز پایگاه‌های نظامی و تأسیسات هسته‌ای آمریکا شناسایی شده است. ما پهپادهایی را بر فراز پایگاه‌های نیروی هوایی «لانگلی» در ویرجینیا و «وایتمن» در میسوری شناسایی کردیم.

رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا و معاون او اذعان کردند که آژانس های امنیتی و نظامی آمریکا اقدامی برای پذیرش مسؤولیت و متوقف کردن این حملات انجام نداده‌اند.

کد خبر 6086234

دیگر خبرها

  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت‌ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی در مورد چه بود؟
  • ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی در چه موضوعاتی بود؟