Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد- ایرنا- فرماندار تفت گفت: دستگاه‌های خدمات رسان و اورژانسی و از جمله آتش‌نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و جمعیت هلال‌احمر آمادگی لازم برای خدمت‌رسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی را در ایام نوروز داشته باشند و تدابیر لازم را در این رابطه اتخاذ نمایند.

به گزارش شنبه روابط عمومی این فرمانداری 'محمد محامدی' در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر شهرستان تفت که با دستور کار ساماندهی و آماده‌سازی اماکن تاریخی، تفریحی و مذهبی شهرستان به‌منظور پذیرایی از مهمانان و مسافران نوروزی تشکیل شد افزود: شهرستان تفت برای استقبال از مسافرین نوروزی نیاز به یک‌خانه تکانی دارد تا با طراوت بهاری و شادابی پذیرای مهمانان نوروزی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار تفت گفت: در راستای خدمات‌رسانی و رفاه حال گردشگران و مسافران از تمام توان دستگاه‌های مستقر در شهرستان استفاده می‌شود تا به بهترین نحو ممکن این منطقه، به گردشگران و مسافران شناخته و فرصت‌ها و مزیت‌های شهرستان معرفی گردد.
محامدی خواهان معرفی تمامی مکان‌های گردشگری و امکان عمومی در نقشه‌های گردشگری شد و تصریح نمود: باید با بازدید از این اماکن نقایص احتمالی رفع و به نظافت راه‌های منتهی به این اماکن نیز رسیدگی شود.
وی به اهمیت نورپردازی اماکن تاریخی شهرستان تفت اشاره و خاطرنشان کرد: باید نورپردازی اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان در دستور کار مسئولین قرار گیرد تا زیبایی این اماکن در شب جلوه بیشتری را پیدا نماید.
رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان تفت با توجه به اسکان مسافران نوروزی در مدارس گفت: آموزش‌وپرورش نسبت به تجهیز مدارس برای اسکان موقت مسافران نوروزی اقدامات لازم را به عمل آورد و مدارس منتخب نیز از حداقل‌ها برای اسکان مهمانان و مسافران نوروزی برخوردار باشد.
وی همچنین بر تجهیز و رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی و اماکن گردشگری بین‌راهی و اقامتی تأکید نمود و افزود: دستگاه‌ها باید با فراهم نمودن امکانات بیشتر، زمینه لازم را برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافرین و گردشگران فراهم نمایند و مدیران دستگاه‌های خدمات رسان شخصاً با بازدید و حضور در محل و بررسی مشکل برای رفع آن برنامه‌ریزی لازم را صورت دهند.
6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرماندار نوروز تفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومان حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان ۲۳ درصد کاهش یافت

مهدی گلوی   اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه تا هفتم فروردین ۱۴۰۳ در مجموع ۱۱ هزار و ۵۹۵ تماس با مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شده است.

وی افزود: ۴۸ درصد نیز موارد فوتی در حوادث ترافیکی نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد: در راستای سهولت دسترسی مسافران نوروزی، بروشورهایی حاوی مشخصات مراکز بهداشتی درمانی و نوع خدمتی که در ایام نوروز ۱۴۰۳ انجام می‌دهند تهیه و در بین مردم و مسافران پخش شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • استان‌هایی که در صدر حوادث جاده‌ای هستند
  • استان‌های اصفهان، فارس و مازندران در صدر حوادث جاده‌ای
  • کاهش میزان حوادث ترافیکی در تیران و کرون
  • خدمات بیمارستانی به ۲۰۰۰ نفر در جنوب استان بوشهر
  • بیش از ۸۳ هزار مراجعه به مراکز درمانی همدان در نوروز امسال
  • ۸۷ هزار گردشگر نوروزی در مدارس استان بوشهر اسکان پیدا کردند
  • مصدومان حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان ۲۳ درصد کاهش یافت
  • شازند میزبان مسافران نوروزی
  • ایستگاه سلامت اورژانس۱۱۵سروآباد آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروز
  • ۳۰ راهنمای گردشگری در اماکن تاریخی البرز به مسافران‌نوروزی خدمات ارائه می دهند