Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله آقای حاج شیخ محمد مومن قمی(ره) را تسلیت گفت.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی در این پیام آورده‌اند:
ارتحال فقیه وارسته، مجاهد نستوه، استاد گرانسنگ و خدوم، یار امام و رهبری و خدمتگزار انقلاب اسلامی و مردم، وفادار به نظام و امام بزرگوار و از مرزبانان فقاهت و ولایت مرحوم آیت‌الله آقای شیخ محمد مومن قمی (ره) که از شاگردان با فضیلت آیت‌الله بروجری، امام راحل، علامه طباطبایی، آیت‌الله حائری و دیگر بزرگان حوزه مقدسه علمیه و ازهمراهان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از آغاز نهضت تا پیروزی انقلاب اسلامی بودند و از آن تاریخ تا هنگام وفات ثابت‌قدم بودند و عمر پر برکت خود را در راه تحصیل، تحقیق و تربیت شاگردان شایسته صرف نمودند و همواره در مجلس خبرگان رهبری، شورای محترم نگهبان‌، جامعه مدرسین و مسئولیت‌های دیگر نقش‌آفرین، تاثیرگذار و منشاء برکت بودند را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مراجع عالیقدر، حوزه مقدسه قم، شاگردان محترم، مردم شریف استان قم، بیت مکرم ایشان و فرزندان برومند و به برادر فاضل و گرامی آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن بزرگوار علو درجات و حشر با امام راحل و شهیدان و برای بازماندگان و دوستداران آن فقید سعید سلامتی و حسن توفیق و برای مراجع عالیقدر و اساتید مکرم موفقیت و سربلندی و برای رهبر عزیز موفقیت، عافیت و عزت و برای امت اسلامی وحدت و اقتدار مسئلت می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خداوند آن فقید سعید را با اولیای اسلام محشور فرماید و به بازماندگان و اردتمندان حسن توفیق کرامت فرماید. ان‌شاءالله
قربانعلی دری نجف‌آبادی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی آیت الله مومن دری نجف آبادی پیام تسلیت استان مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز به مناسبت کسب مقام قهرمانی کشتی گیران استان در مسابقات آسیا پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم 

کشتی گیران عزیز و سرافراز خوزستانی


کسب مقام قهرمانی آسیا در مسابقات کشتی قرقیزستان از جانب شما دلاوران و غیورمردان باز هم سبب احساس غرور و زمینه افزایش یکرنگی و یکدلی ملت قهرمان ایران شد.

غیرت‌ورزی‌تان را سپاس که با زحمات مضاعف و انگیزه مردانه لبخند بر لبان مردم شریف ایران نشاندید.

از خداوند متعال پیروزی‌های پی در پی و افتخارات روزافزون برای شما تقاضامندم.

سید محمد نبی موسوی فرد / 
۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است
  • عصر شعر آئینی وعده صادق در کرج برگزار شد
  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان