Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@20:02:36 GMT

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار + جدول

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۶۰۴۷

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار + جدول

به گزارش اکوفارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، در این گزارش به صورت هفتگی به آخرین قیمت گوشی‌های روز بازار دسترسی خواهید داشت و از آخرین قیمت گوشی‌های اپل، سامسونگ، هوآوی، ال‌جی، شیائومی و غیره اطلاع خواهید یافت و همچنین از آخرین رویدادهای بازار تلفن همراه کشور مطلع خواهید شد.

در ابتدا به تکذیب خبر بسته شدن سامانه ثبت گوشی‌ مسافری  از اول اسفند ماه اشاره می‌کنیم زیرا در چند روز گذشته اخبار تاییدنشده‌ای مبنی بر بسته شدن سایت ثبت گوشی‌های مسافری از اول اسفند ماه منتشر شده بود که حمیدرضا دهقانی‌نیا مدیرکل فناوری اطلاعات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سخنگوی طرح رجیستری، زمان اعلام شده آن را تکذیب کرد و گفت این اتفاق به زودی رخ خواهد داد اما زمان آن مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در هفته‌ای که سپری شد مدل‌های هواوی نوا ۳ آی، با قیمت ۴ میلیون تومان  و میت ۲۰ آن ۱۰ میلیون تومان معامله شد. مدل اس ۹ سامسونگ نیز ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و  اس ۸ آن ۶ میلیون تومان فروخته شد.

در ادامه می‌توانید از آخرین قیمت تلفن‌های همراه موجود در بازار اطلاع یابید.

(تذکر: قیمت ها به تومان است)

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول

هر بسته ۳۰ عددی تخم مرغ دو زرده در بازار ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

به گزارش مشرق، قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ ۲۰ عددی ۹۵ هزار تومان است.

قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته ۳۰ عددی ۱۱۴ هزار تومان است برای خرید بسته ۱۸۰ عددی هم باید ۶۴۰ هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته های بزرگ تر تخم مرغ به صرفه تر خواهد بود.

قیمت هر شانه تخم مرغ ۶ عددی هم امروز ۱۰۵ هزار تومان اعلام شده است.

عده ای از افراد ترجیح می دهند از تخم مرغ دو زرده استفاده کنند این محصول بر این اساس هر بسته ۳۰ عددی تخم مرغ دو زرده در بازار ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی تولید تخم مرغ نسبت به سال قبل پیش بینی می‌شود که تولید به یک میلیون و ۳۰۰ هزارتن برسد. رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن نرخ منطقی هر عدد تخم مرغ فله در خرده فروشی‌ها را حدود ۴ هزارتومان اعلام کرد و افزود: عرضه با نرخ های بالاتر گرانفروشی است.

نام محصول وزن قیمت / تومان
تخم مرغ زرده طلایی ۳۰ عددی ۱۱۴٫۱۲۰
تخم مرغ درشت کارتن ۱۸۰ عددی ۶۴۰٫۰۰۰
تخم‌مرغ زرده طلایی ۲۰ عددی ۹۵٫۶۰۰
تخم مرغ دو زرده ترخون بانو ۶عددی ۱۰۵٫۰۰۰
تخم مرغ دو زرده ۵۰ عددی ۱٫۰۰۰٫۰۰۰
تخم مرغ دو زرده ۳۰عددی ۵۹۹٫۰۰۰

منبع:اقتصادآنلاین

دیگر خبرها

  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • قیمت گوشی امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند