Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@03:59:53 GMT

اختلال اینترنتی فروش فوری ایران خودرو را متوقف کرد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۶۱۴۶

اختلال اینترنتی فروش فوری ایران خودرو را متوقف کرد

امروز فروش فوری محصولات ایران خودرو هم مانند سایپا به دلیل اختلالات در سایت ثبت نام متوقف شده است. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ اقتصادی صنعت و تجارت خودرو نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امروز فروش فوری محصولات ایران خودرو هم مانند سایپا به دلیل اختلالات در سایت ثبت نام متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنطور که شرکت ایران خودرو اعلام کرده مشکلات زیرساخت اینترنت باعث بروز این اختلال شده که درصدد رفع آنها هستیم به نحوی که فردا به اختصاص سهمیه بیشتر فروش مستمر محصولات این شرکت را برای مدیریت بازار ادامه خواهیم داد.

به گزارش تسنیم، براساس اعلام شرکت ایران خودرو ، 20درصد تولید روزانه این شرکت از 30 بهمن ماه جاری به صورت اینترنتی و تحویل فوری عرضه می‌شود تا اقدامی در جهت شکستن حباب قیمت‌ خودرو در بازار باشد. در این طرح فروش خودروهای پژو 405، پژو 207، پژو پارس، سمند، رانا و پژو 206 در فروش فوری عرضه خواهد شد و این محصولات تا پیش از آغاز سال ٩٨ به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

مطابق مجوزهای صادر شده از سوی مراجع ذی صلاح، عرضه محصولات با قیمت حاشیه بازار از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 97/11/30 آغاز شده است. سن بالای 18 سال برای خریداران و عدم خرید خودرو از ایران‌ خودرو طی 18 ماه گذشته از جمله شرایط تعیین شده برای خرید محصولات این گروه خودروسازی است و متقاضیان با ثبت هر کد ملی می‌توانند فقط یک دستگاه خودرو را خریداری کنند.

فروش فوری محصولات ایران‌خودرو فقط به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد و هیچ سهمیه‌ای برای نمایندگی‌ها در نظر گرفته نشده است.

فروش امروز 11 محصول ایران خودرو 1 ساعته به اتمام رسید

انتهای پیام/

R1012125/P/S7,78,1415/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ایران خودرو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایران خودرو ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)

شرکت کرمان موتور از آغاز واگذاری تاکسی‌های برقی خود به صورت نقد و اقساط خبر داد.

به گزارش عصر ایران، پس از امضای توافق نامه همکاری بین شرکت کرمان موتور و سازمان تاکسیرانی شهر تهران، طرح جایگزینى تاکسى هاى فرسوده با تاکسى هاى برقى آغاز شد. در این توافق نامه که به امضاى سامان فیروزى مدیرعامل کرمان موتور و شادى ملکى سرپرست تاکسى رانى شهر تهران رسید، تاکسیرانان مشمول طرح، ضمن دریافت تسهیلاتی قابل توجه از سوی دولت و شرکت کرمان موتور، مى توانند با مراجعه به شرکت کرمان موتور در این طرحج ایگزینى ثبت نام نمایند.



در این طرح فروش اقساطی، تاکسی برقی کرمان موتور با پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان (شامل آورده راننده و مبلغ حاصل از اسقاط تاکسی فرسوده) به همراه ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرمان موتور و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق کارآفرینی امید انجام می‌شود. دوره بازپرداخت تسهیلات کرمان موتور نیز ۱ تا ۵ ساله برای خریداران لحاظ خواهد شد.

قیمت تاکسی برقی کرمان موتور ۱۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در این ثبت نام اعلام شده است که خرید به صورت نقدی ۲۵ میلیون تومان تخفیف برای خریدار لحاظ خواهد شد.

جدول فروش به شرح زیر می‌باشد


براساس این گزارش، تاکسی برقی کرمان موتور یا جک ای۵۰ آ (JAC E ۵۰ A) از ۱۲۴ کیلووات قدرت و حداکثر گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر بهره می‌برد. شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو ۷.۶ ثانیه است.

تاکسی برقی کرمان موتور قابلیت ۴۰۲ کیلومتر پیمایش با یکبار شارژ را داراست و حداکثر ظرفیت باتری این خودرو ۵۰.۱ کیلووات ساعت می‌باشد.

تجهیزات ایمنی خودرو جک ای۵۰ شامل سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم ترمز کمکی هیدرولیکی، ترمز پارک برقی + اتوهلد، و سنسور و دوربین عقب است.

در خصوص امکانات رفاهی در این خودرو می‌توان به سنسور باران، سیستم صوتی با نمایشگر ۱۰.۴ اینچی، کروز کنترل، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

مدت زمان گارانتی تاکسی برقی کرمان موتور ۵ سال با ۱۵۰ هزار کیلومتر و باتری آن، ۵ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر اعلام شده است. ثبت نام این خودرو از طریق مراجعه متقاضی واجد شرایط به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • چه خبر از آیین نامه فروش اینترنتی دارو؟
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت+ جدول
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام