Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@09:03:51 GMT

چند خانواده بسته حمایتی ۲۰۰ هزار تومانی گرفتند؟

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۶۴۶۱

چند خانواده بسته حمایتی ۲۰۰ هزار تومانی گرفتند؟

به گزارش جهان نيوز، محمدباقر نوبخت با بیان اینکه هر مابه التفاوتی که از بحث تغییر قیمت ارز از ابتدای سال حاصل شود، به مردم اختصاص می یابد، گفت: حدود ۱۴ میلیارد دلار ارز به کالاهای اساسی اختصاص یافته که مبلغ ریالی آن، حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان می‌شود؛ ضمن اینکه دولت حاضر شده این مابه‌التفاوت را از واردکنندگان و تولیدکنندگان دریافت نکند، به شرط اینکه قیمت کالاها نیز افزایش نیابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  ‌رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه اقدام دیگر دولت برای حمایت از سفره مردم و عدم افزایش قیمت کالاهای اساسی، پرداخت مابه‌التفاوت ارز پتروشیمی‌ها بود، افزود: تاکنون ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از مابه‌التفاوت، به صورت بسته کمک‌های ۲۰۰ هزار تومانی، توزیع شده که به حدود ۱۶ میلیون خانوار و پنجاه میلیون نفر، بسته های ۲۰۰ هزار تومانی جبرانی پرداخت گردیده است.

وی تصریح کرد: سال آینده هر مابه التفاوتی از نرخ ارز برای دولت حاصل شود، به صورت کامل به مردم بازگردانده می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سید امیر برهانی نائینی در جلسه‌ای که با حضور محمد مجید فولادگر، معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت، علی بابائی دبیر کارگروه ملی صنعت دانش بنیان و همچنین مدیران ارشد تعدادی از شرکت‌های صادراتی دانش بنیان با هدف آشنایی بیشتر با خدمات حمایتی صندوق برگزار شد ضمن تشریح خدمات متنوع بیمه‌ای و تضمینی صندوق ، از بسته حمایتی جدید ویژه صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی کرد.   مدیرعامل و رئیس هیات مدیره صندوق ضمانت صادرات افزود : بر اساس تاکیدات مقام عالی وزارت و با تصویب هیات مدیره صندوق مبنی بر حمایت همه جانبه از صادرات شرکت‌های دانش بنیان، این شرکت‌ها می‌توانند با بهره‌برداری از خدمات تضمینی صندوق به توسعه عملکرد صادراتی خود مبادرت کنند. وی با اشاره به امکان تضمین تسهیلات سرمایه در گردش صادراتی در سیستم بانکی کشور با حداقل وثایق نوع اول، گفت : در همین راستا، صدور ضمانت‌نامه اعتباری برای شرکت‌های دانش بنیان، به صورت کاهش حداکثر ۱۰ درصدی از حداقل وثایق نوع اول در هر گروه اعتباری خواهد بود. به این صورت، وثایق نوع اول برای شرکت‌های دانش بنیان واقع در گروه‌های اعتباری A و B، صفر در نظر گرفته خواهد شد.   برهانی نائینی تاکید کرد: همچنین در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان صادراتی که از ظرفیت شرکت‌های امین استفاده می‌کنند، صندوق ضمانت صادرات ایران به پوشش اعتباری خریداران خارجی برای شرکت‌های فوق اقدام خواهد کرد.   مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی بانک‌ها و ضرورت استفاده از سایر ابزار‌ها و روش‌های نوین تامین مالی، شرکت‌های صادراتی دانش بنیان می‌توانند با استفاده از ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت صادرات ایران و از طریق صندوق‌های تامین کننده مالی (crowd funds) بخشی از سرمایه ثابت مورد نیاز برای پروژه‌های صادرات محور خود را تامین کنند. ترکیب وثایق و تسهیل فرآیند صدور در این حوزه نیز با حداکثر ظرفیت حمایتی صندوق (با حداکثر ۳۰ درصد وثیقه) محقق خواهد شد. فولادگر، معاون وزیر صمت هم ضمن تبیین اهمیت صادرات محصولات دانش بنیان، این حوزه را پیشران سیاست‌های اصلی وزارت صمت جهت توسعه صنعتی معرفی کرد و گفت : رویکرد محوری وزیر با توجه به سوابق علمی و تجربی وی، اهتمام به صادرات محصولات دانش بنیان است. انتظار می‌رود با بسته جدید حمایتی در نظر گرفته شده از سوی صندوق، گام مهمی در جهت توسعه صادرات محصولات دانش بنیان برداشته شود.

دیگر خبرها

  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا
  • فروپاشی اقتصادی با ارز ۹۰ هزار تومانی
  • رونمایی از بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان
  • آقای وزیر می‌دانید مردم باید ۷ ماه قبل خودرو‌های خود را تحویل می‌گرفتند؟
  • بسته حمایتی از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد
  •  جذب ٣٠ همت اسناد خزانه از محل مابه‌التفاوت قیمت‌های تکلیفی و تمام شده برق
  • جذب ٣٠همت از محل مابه التفاوت قیمت های تکلیفی و تمام شده برق
  • مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی مردم و خیرین در اطعام نیازمندان بندرعباس
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک، به بسته حمایتی رژیم صهیونیستی و اوکراین اضافه می‌شود