Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@01:00:22 GMT

رکورد جالبی که سید مهدی رحمتی زد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۶۵۱۷

آبی پوشان در پایان هفته نوزدهم لیگ برتر با ۷ گل خورده دارای بهترین خط دفاعی هستند و سهم سید مهدی رحمتی در این رکورد آبی پوشان غیر قابل انکار است.

رحمتی با ۱۱ کلین شیت بهترین عملکرد را در بین دروازه‌بان‌های لیگ برتر دارد، تنها ۵ بار تسلیم حریفان شده است. وی این عملکرد را در ۱۵ باری که به میدان رفته از خود به جای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی فقط یکبار در طول این فصل بیشتر از یک گل در یک بازی دریافت داشته که اتفاقا این اتفاق در دیدار نیم فصل آنها مقابل ذوب آهن روی داده است.

رکورد جالبی که رحمتی در این فصل از خود به جای گذاشته است، رکورد ۱۰۰درصد کلین شیت در دیدارهای خانگی در ورزشگاه آزادی است.

آبی پوشان در این فصل تنها یکبار در ورزشگاه آزادی دروازه‌شان باز شد که آن هم به دیدارشان مقابل سپاهان باز می‌گردد و گلی که کی‌روش استنلی زد و سید حسین حسینی خورد.

رحمتی در ۶ بازی خانگی آبی پوشان مقابل پیکان، تراکتورسازی، فولاد، پرسپولیس، پدیده، صنعت نفت و پارس جنوبی درون دروازه قرار گرفت و با ثبت ۶ کلین شیت در خانه توانست دروازه‌اش را به مدت ۵۴۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی بسته نگه دارد.

آبی پوشان در دیداری معوقه مربوط به هفته هفدهم از ساعت ۱۸:۳۰ یکشنبه ۵ اسفند در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن می‌روند و در صورت ادامه روند گل نخوردن رحمتی در این بازی، طلسم گل نخوردن وی در ورزشگاه آزادی شکسته نخواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر بازی نیم فصل ذوب آهن ورزشگاه آزادی صنعت نفت پارس جنوبی استقلال مهدی رحمتی دروازه بان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر جالب گل گهر برای مصاف با استقلال خوزستان؛ فوتبال روی فرش ایرانی + عکس

باشگاه گل‌گهر برای مصاف با استقلال خوزستان پوستر جالبی طراحی کرد...

طرفداری| پوستر باشگاه گل‌گهر برای مصاف با استقلال خوزستان، المانی ایرانی دارد.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان روز پنجشنبه (30 فروردین) در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان استقلال خوزستان است. باشگاه گل گهر پوستر جالبی طراحی کرده توپ و لوگوهای دو باشگاه را روی فرش ایرانی تصویر کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • رابطه عجیب دوقلوهای همسان لیگ برتری
  • پوستر جالب گل گهر برای مصاف با استقلال خوزستان؛ فوتبال روی فرش ایرانی + عکس
  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!
  • دعوت ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/تمرینات اختصاصی در آزادی
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار