Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: صندوق حمایت از اشتغال و ازدواج جوانان و تامین معیشتی محرومان با کمک خیران پاسدار سپاهی و بسیجی همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در این استان راه اندازی می شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ اباذر سالاری روز شنبه در نشست با پاسداران هرمزگان افزود: این صندوق به نام مبارک زهرای مرضیه (س) است که بنا است پاسداران بخشی از حقوق خود را برای رفع موانع و مشکلات ازدواج و اشتغال جوانان و معیشت محرومان به این صندوق اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه برای واگذاری بخشی از حقوق ماهیانه را تا سقف تمامی قشرها توسعه خواهیم داد و در نشست هایی که با برخی قشرهای بسیجی صورت گرفته امیدواریم این کار هرچه زودتر به سرانجام برسد.
فرمانده سپاه هرمزگان اظهارداشت: امروز سپاه پاسدارن همیشه و در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی و حتی کمک به معیشت مردم و اشتغال جوانان پیشتاز بوده و امیدواریم با نیت خیر و خداپسندانه ی پاسداران، ساز و برگ هایی که تدارک دیده شده هرچه سریع تر مقدمات اولیه کار عملیاتی شود.
سالاری در پایان با قدردانی از پاسداران بابت همکاری و پیشتازی در این اقدام خیرخواهانه تاکید کرد: در این مرحله نیز شما پاسداران در رفع نیازمندی های صندوق حمایتی از ازدواج کمک کننده بنای خیر باشید.
هفتم اسفند ماه برابر با 20جمادی الثانی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) است.
7195/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سپاه هرمزگان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت زادگاه بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی از سپاه پاسداران

مردم استان مرکزی، سرزمین آفتاب و زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با برگزاری یک تجمع، حمایت خود را از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل اعلام کردند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3069983 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • حمایت زادگاه بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی از سپاه پاسداران
  • تجمع مردم دره شهر در حمایت از حمله به اسرائیل
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • شعر شاعر بهابادی در حمایت از عملیات سپاه پاسداران
  • تجمع مردم استان سمنان در حمایت از سپاه پاسداران
  • بالا رفتن سن ازدواج جوانان از چالش‌های جدی در سطح کشور است
  • راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی سپاس سردار
  • ساخت ۷۰ واحد مسکونی برای جوانان روستای هندوآباد
  • آینده درخشان کشور درگرو نقش‌آفرینی جوانان است