Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس دانشكده پزشكي دانشگاه علوم پزشكي تهران به منظور تعامل وهمكاري هاي بيشتر، از بخشهاي مختلف بيمارستان كيش بازديد كرد.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش پس از حضور دكتر عباسعلي كريمي رئيس دانشگاه علوم پزشكي تهران طي ماه گذشته در منطقه آزاد کيش، دكتر شهريار نفيسي به همراه معاونين و مديران دانشكده پزشكي دانشگاه علوم پزشكي تهران و دكتر محمد عباسي رئيس پرديس بين المللي كيش دانشگاه علوم پزشكي تهران، از بخش هاي مختلف بيمارستان كيش بازديد كردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس دانشكده پزشكي دانشگاه علوم پزشكي تهران در خصوص امکانات و خدمات بيمارستان کيش با بيان اينکه تجهيزات بيمارستاني منطقه آزاد كيش نسبت به ساير بيمارستان هاي هم ظرفيت آن در كشور بي نظير است افزود: اگر چه براي برخي عمل هاي تخصصي و ويژه هنوز امكانات کامل تري نياز است، تقريبا تمام تجهيزات جهت ارائه خدمات درماني به مراجعه كنندگان در اين مجموعه وجود دارد.
دکتر نفيسي در ادامه گفت: امكانات كاملي كه براي ICU ، CCU ، NICU، عمل هاي جراحي عمومي و تخصصي وجود دارد و حضور دايمي متخصصان در برخي رشته هاي ضروري بيمارستاني، بسيار حايز اهميت و قابل تحسين است.
رئيس دانشكده پزشكي دانشگاه تهران با اشاره به اهميت گردشگري سلامت و بويژه گردشگري درماني و توسعه اين صنعت براي گسترش بخش هاي بيمارستاني و افزايش طيف مراجعه كنندگان از ساير كشورها و به دنبال آن افزايش امكانات، جذب متخصصين در رشته هاي مختلف را ضروري دانست و با نگاه مثبت طرفين براي افزايش همکاري ها ابراز اميدواري كرد.
گفتني است بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش با داشتن 64 تخت بستري فعال، تنها مركز ارائه دهنده خدمات درماني تخصصي در اين جزيره مي باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی

بهرام دلفان اظهار کرد: براساس قانون مولدسازی اموال مازاد دانشگاه علوم پزشکی را احصا و برای مولدسازی معرفی کردیم.

وی از معرفی ۴۸ واحد از املاک این دانشگاه برای مولدسازی خبر داد و اضافه کرد: ارزش این واحد‌ها ۲۰۰ میلیارد تومان است و پس از فروش برای تجهیز خوابگاه، پارکینگ بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد و بخشی از بیمارستان نیایش هزینه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در حال حاضر ۲۴۰۰ تخت فعال بیمارستانی داریم و با احداث بیمارستان‌های نیایش خرم‌آباد، رازی کوهدشت، گهر دورود ۱۱۰۰ تخت به مجموع تخت‌های استان افزوده می‌شود.

دلفان یادآور شد: با احداث بیمارستان نیایش، بیمارستان شهدای عشایر را به مرکز تروما و جراحی اختصاص خواهیم داد.

وی اضافه کرد: تصمیم داریم توریسم درمانی را در استان تقویت کنیم این درحالیست که سالانه بین ۴۰ تا ۵۰ بیمار خارجی به استان مراجعه می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: با بهره‌برداری از بیمارستان‌های در دست احداث لرستان می‌توانیم ۱۰ درصد تخت‌ها را VIP کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان