Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@21:29:15 GMT

دختران تیم ملی همچنان پشت درهای "آزادی"

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۶۹۵۶

به گزارش ایسنا، با وجود اینکه قرار بود بازی دوستانه تیم ملی فوتبال بانوان ایران و بلاروس در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما امروز سایت فدراسیون خبری مبنی بر برگزاری این بازی در ورزشگاه آرارات منتشر کرد.

پیش از این مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، این خبر موجی از شادی را بین علاقه مندان به ورزش بانوان به راه انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از بازیکنان تیم ملی از رویای بازی در آزادی حرف زدند و ابراز خوشحالی کردند که رویایشان در حال محقق شدن است. سارا قمی ملی پوش فوتبال بانوان پس از اعلام برگزاری بازی در آزادی گفت: " بازی در آزادی یکی از آرزوهایمان بود. روزی که برای تماشای فوتبال مردان به ورزشگاه رفتیم می‌گفتیم یعنی روزی می‌رسد که ما روی چمن آزادی راه برویم؟ " اما گویا فدراسیون فوتبال و مسوولان مربوطه توجهی به آرزوی دختران فوتبالیست نداشتند و برخلاف وعده‌ی خود عمل کردند.

تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان بلاروس روز جمعه دهم اسفندماه وارد تهران می‌شود و در روزهای شنبه ۱۱ اسفند و سه شنبه ۱۴ اسفندماه به مصاف شاگردان مریم آزمون می‌رود.

هر دو دیدار ساعت ۱۱ صبح در ورزشگاه آرارات برگزار می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران

مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا (پنجشنبه) به میزبانی استان مرکزی و در ۲رده سنی جوانان و بزرگسالان آغاز خواهد شد.

این مسابقات در ۲ بخش آقایان و بانوان به میزبانی آکادمی اسکیت اراک برگزار خواهد شد و اسکیت‌بازان روز پنجشنبه سی‌ام فروردین ماه در بخش آقایان و روز جمعه سی و یکم فروردین ماه در بخش بانوان برای تعیین نفرات برتر با هم مصاف خواهند داد.

گفتنی است ورزشکاران در پیست ۲۰۰ متر و در مواد ۲۰۰ متر  رقابتی، ۵۰۰ متر، ۱۰۰۰متر  به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

مرحله بعدی این رقابت‌ها نیز روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در پیست ROAD و به میزبانی آکادمی ملی اسکیت آزادی انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود
  • استقلال ۲ - شمس آذر ۰
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم
  • حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تعداد ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان برگزار شد
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید