Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مدقالچی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای سفرهای نوروزی امسال پیش فروش بلیت از 12 اسفند آغاز و تا 14 فروردین سال 98 نیز ادامه خواهد داشت.
وی تاکید کرد: در حال حاضر تصمیمی درباره افزایش نرخ کرایه های بین شهری مسافران گرفته نشده و با افزایش یا عدم افزایش قیمت ها، این مهم اطلاع رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اظهار داشت: طرح نوروزی این اداره کل از 25 اسفند آغاز و تا 17 فروردین سال 98 ادامه خواهد داشت.
به گفته مدقالچی برای همه اتوبوس های بین شهری که وی آی پی است کارت مخصوصی صادر می شود تا این مهم اطلاع رسانی و خدمات آن نیز بر همین اساس به مسافران ارائه شود.
وی خاطرنشان کرد: امسال شماره پلاک خودروها، نام و نام خانوادگی راننده بر روی تابلویی مقابل دید مسافران در داخل اتوبوس ها نصب می شود تا مسافران در صورت مشاهده هرنوع تخلفی مورد را به همراه این مشخصات به سامانه های 2000141 و 3000141 درج شده روی تابلو برای بررسی و رسیدگی به موضوع ارسال کنند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: از 165 دستگاه اتوبوس بین شهری در استان نیز 57 دستگاه وی آی پی است که برای این تعداد نیز کارت مخصوص صادر می شود که نوع آن برای مسافران مشخص باشد.
به گزارش ایرنا، از نخستین روز فعالیت ستاد نوروزی (23 اسفند سال گذشته) تا 14 فروردین امسال 68 هزار و 567 مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل جاده ای این استان در قالب 10 هزار و 50 سفر به مناطق مختلف کشور سفر کرده اند.
در تعطیلات نوروز 92 اتوبوس، 78 وی آی پی، 230 مینی بوس و 463 دستگاه سواری در جابجایی مسافران استان زنجان فعال هستند و خدمات ارائه داده بودند.
9505/8068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اتوبوس استان زنجان تعطیلات نوروز راهداری و حمل و نقل جاده نوروز 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در اکثر محورهای استان کردستان هستیم.

وی افزود: همچنین محورهای خرم‌آباد - پلدختر، بمپور - بهشت‌آباد، دلگان - بمپور، فنوج - کتیچ، چاهان - زرآباد، نیکشهر - چابهار، فیروزآباد - بمپور، دلگان - زهکلوت، قصرقند - نیکشهر، مهرستان - سوران، مهرستان - ایرانشهر، مهرستان - سرباز، رودبار - ایرانشهر، مظفرآباد، آبسردوئیه و بیژن‌آباد مسدود است.

همچنین، بر اساس اعلام پلیس راه کشور، با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور امروز و فردا از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر برای انجام عملیات نصب توری بسته شد.

هموطنان در این ساعات می‌توانند از آزادراه تهران - شمال تردد کنند.

کد خبر 845973 منبع: مهر برچسب‌ها چالوس آزاد راه تهران - شمال محدوديت تردد خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها آب و هوا - ایران

دیگر خبرها

  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • فیلم لجبازی و دعوای اتوبوس و پژو در جاده‌های ایران
  • کمبود اتوبوس قم به اصفهان درددل مسافران شد
  • اصلاح و رفع ۳۱ نقطه حادثه خیز در استان همدان
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور