Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین روز از جام جهانی تیراندازی در دهلی نو با برگزاری مسابقات در مواد تپانچه ۱۰ متر مردان، تفنگ سه وضعیت مردان و تپانچه ۲۵ متر زنان در بخش سرعت پیگیری خواهد شد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دومین روز از جام جهانی تیراندازی در دهلی نو با برگزاری مسابقات در مواد تپانچه 10 متر مردان، تفنگ سه وضعیت مردان و تپانچه 25 متر زنان در بخش سرعت پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تپانچه 10 متر مردان امیر جوهری، جواد فروغی و وحید گلخندان به عنوان نمایندگان ایران حضور خواهند داشت.

در تپانچه 25 متر گلنوش سبقت الهی و هانیه رستمیان که امروز (شنبه) در بخش دقت شلیک کردند، برای مشخص شدن جایگاه نهایی خود در بخش مقدماتی پشت خط می‌ایستند.

مرحله نیمه نهایی تفنگ 50 متر سه وضعیت و فینال این ماده نیز برگزار خواهد شد. امیرمحمد نکونام نماینده ایران در این بخش خواهد بود.

رقابت‌های تیراندازی جام جهانی هند و کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو از اول تا 9 اسفندماه با حضور 495 ورزشکار از 58 کشور جهان در شهر دهلی نو هندوستان برگزار می‌شود.

جام‌جهانی تیراندازی| نتایج نمایندگان کشورمان در رشته تپانچه 25 متر بانوان



انتهای پیام/

R1435/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در سومین روز مسابقات جهانی توزیع سهمیه المپیک اهداف پروازی و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری پنج راند طی سه روز، محمد بیرانوند با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله شوت‌آف شد.

در همین بخش محمدحسین پرورش‌نیا با ۱۱۸ امتیاز رده ۴۱ و بابک یگانه با ۱۰۷ امتیاز رده ۱۳۵ را ثبت کردند. در این بخش ۱۴۰ ورزشکار حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • خبر خوش بانک جهانی برای ایران
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • همراهی نفت و طلا در روند نزولی
  • شلیک داماد خشمگین به ۴ عضو خانواده همسرش