Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@11:47:34 GMT

نفت مسجد سلیمان با 12 بازیکن مقابل پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۷۰۵۴

 علیرضا مرزبان در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود، موضوع جالبی در مورد دیدار با پرسپولیس مطرح کرد و در بخشی از حرف هایش گفت: «مهم‌ترین موضوع اینجاست که ما در خانه خودمان و در ورزشگاه خانگی از پرسپولیس میزبانی می‌کنیم. این موضوع می‌تواند یک گام رو به جلو باشد. هواداران زیادی از ما حمایت خواهند کرد و من قصد دارم تیمم را با ۱۲ بازیکن به میدان بفرستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئنا بازیکن شماره ۱۲، همین طرفداران هستم که روی حمایت شان حساب ویژه‌ای باز کرده ایم و می‌خواهیم بعد از ۳، ۴ هفته به پیروزی برسیم.»

این در حالی است که وقتی کاروان پرسپولیس به مسجدسلیمان رسید، تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس، خود را به هتل محل اقامت این تیم رساندند تا به سرخپوشان خوشامدگویی کنند و حمایت شان از تیم قرمزپوش پایتخت را نشان دهند.  

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس پایتخت پرسپولیس مرزبان نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!

عملکرد تیم اریک تن هاخ باعث شده تا تعدادی از هواداران منچستریونایتد، شروع به پس دادن بلیت فصل خودشان کنند. 

طرفداری | اریک تن هاخ در کنفرانس مطبوعاتی جدید خودش به آنهایی که پیروزی تیمش مقابل کاونتری سیتی را شرم آور توصیف کردند، ایراد وارد کرد و از نتایج تیمش دفاع کرد. 

به گزارش تایمز، این در حالی است که که منچستریونایتد با ارائه یک عملکرد ضعیف، برتری سه گله اش را از دست داد و در نهایت به ضربات پنالتی برای شکست دادن تیم چمپیونشیپی نیاز داشت، اتفاقی که به طور واضح باعث کاهش اعتماد به نفس در بین برخی از هواداران این باشگاه شده است.

باشگاه منچستریونایتد، روز دوشنبه بعدازظهر با ارسال پیامی به اعضای باشگاه، به آنها اطلاع داد که به دلیل «بازگرداندن تعداد زیادی از بلیت‌ها توسط دارندگان بلیت های فصلی»، بلیت‌های بیشتری برای بازی روز چهارشنبه مقابل شفیلدیونایتد در دسترس قرار گرفته است.

تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس